تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه 16 ميزبان 46 خانوار از 10 شهر در محل هاي اسکان نوروزي بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۳۹ق.ظ)
منطقه 16 ميزبان 46 خانوار از 10 شهر در محل هاي اسکان نوروزي بود معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 16 گفت: در محل اسکان مسافران نوروزي، ميزبان 46 خانوار از 10 شهر بوديم.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيدمازيار علوي به همراه جمشيد رضايي، مدير مرکز خدمات اجتماعي از محل اسکان مسافران نوروزي در مجموعه ورزشي ستاره واقع در بوستان بعثت بازديد کرد.
مهندس علوي در حاشيه اين بازديد اعلام کرد: در ايام نوروز منطقه 16 ميزبان 46 خانوار از 10 شهر مختلف کشور که جمعاً 155 نفر بودند، در محل اسکان مسافران نوروزي بوديم و مرکز خدمات اجتماعي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه، وظيفه راه‌اندازي و تجهيز آن را به عهده داشت.
وي با تأکيد بر اين مسأله که در ايام نوروز بايد رفاه و آسايش مسافران نوروزي به بهترين نحو تأمين شود، ادامه داد: همکاران ما تلاش کردند تا در روزهاي عيد، هيچ مسافري خدايي‌ناکرده در مدت حضور در منطقه ما در خيابان نماند و به همين منظور به راه‌اندازي و تجهيز اين محل اقدام کرديم.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه درباره عمده فعاليت‌هاي انجام‌شده در محل اسکان مسافران نوروزي گفت: براي تجهيز اين محل، امکاناتي نظير چادر، پتو، بالشت و... در اختيار مسافران عزيز قرار گرفت؛ همچنين از آمادگي محل براي تأمين آب، برق، سرويس بهداشتي و پارکينگ اطمينان حاصل کرديم؛ ضمن آنکه 50 بنر تبليغاتي و جهت‌يابي براي اطلاع‌رساني در اين مورد در سطح منطقه تعبيه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن