تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب رسانه‌ای بازگشت مرزبانان به کشور/ مرزبانان بالاخره بازگشتند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بازتاب رسانه‌ای بازگشت مرزبانان به کشور/ مرزبانان بالاخره بازگشتند

بازتاب رسانه‌ای بازگشت مرزبانان به کشور/ مرزبانان بالاخره بازگشتند
بازگشت مرزبانان به کشور پس از 57 روز اسارت در دست گروه تروریستی جیش العدل با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور همراه بود.
به گزارش نامه‌نیوز، روز گذشته، 4 مرزبان از پنج مرزبان ربوده شده از سوی جیش العدل به میهن بازگشتند. جسد گروهبان دانایی فر تاکنون از سوی این گروه به مقامات ایرانی تحویل داده نشده است.

بر همین اساس رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه هریک با انتشار پیام های تبریک جداگانه ای آزادی مرزبانان را تبریک گفتند.



روزنامه تیتر مشترک دیگر مطالب ابتکار بازگشت مرزبانان تیتر نخست این روزنامه به بازگشت مرزبانان ربوده شده به کشور اشاره دارد. عکس نخست این روزنام نیز به تذکر برخی از نمایندگان مجلس به وزیر ارشاد به دلیل دیدار عیدانه با محمد خاتمی اختصاص یافته است.
قانون مرزبانان بالاخره بازگشتند تیتر نخست این روزنامه به حمله به وزیر ارشاد به خاطر دیدار نوروزی با محمد خاتمی اشاره دارد. عکس نخست این روزنامه نیز به بازگشت مرزبانان به کشور اشاره دارد.
آرمان مرزبانان وارد کشور شدند تیتر نخست این روزنامه به بالا گرفتن تب یارانه اشاره دارد. عکس نخست این روزنامه نیز به انتقادها از دیدار جنتی با محمد خاتمی اشاره دارد.
آفتاب 4 مرزبان در آغوش وطن تیتر نخست این روزنامه به جزئیات تقسیم مردم به پنج سطح درآمدی اشاره دارد. عکس نخست این روزنامه هم به بازگشت مرزبانان به ایران اختصاص یافته است.
اعتماد بوسه بر خاک ایران تیتر نخست این روزنامه نیز به جنجال دیدار جنتی-خاتمی اختصاص یافته است. عکس نخست این روزنامه نیز به  گفت وگوی اختصاصی اعتماد با عبدالله عبدالله یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اشاره دارد.
شرق ناگفته های آزادی 4 مرزبان تیتر نخست این روزنامه به انتشار فرم ثبت نام یارانه نقدی «فاز دوم» اختصاص یافته است. عکس نخست این روزنامه نیز به بازگشت گروگان ها به آغوش وطن پرداخته است.
کیهان 4 مرزبان ربوده شده به میهن بازگشتند تیتر و عکس نخست این روزنامه به گزاری کیهان در آستانه اجرای مرحله دوم هدفمندی اشاره دارد.

 





1393/1/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن