تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805815353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت والیبال گنبد بر وفق مراد نیست/ قایمی تنها نماینده گلستانی ها در تیم ملی والیبال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان مهر بررسی می کند/
وضعیت والیبال گنبد بر وفق مراد نیست/ "قایمی" تنها نماینده گلستانی ها در تیم ملی والیبال
گنبد کاووس - خبرگزاری مهر: اعلام اسامی بازیکنان برای شرکت در تیم ملی والیبال الف و ب و حضور "فرهاد قایمی" به عنوان تنها نماینده استان در این لیست نشان داد وضعیت والیبال گلستان و به خصوص شهرستان گنبدکاووس هم مثل بسکتبال و چند تیم لیگ برتری استان بر وفق مراد نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، چهل بازیکن برتر والیبال ایران به تیم های ملی والیبال الف و ب کشورمان دعوت شدند تا تمرینات آماده سازی خود را آغاز کنند و دراین میان تنها نام فرهاد قایمی به چشم می خورد. با نگاهی به اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوهای تیم ملی و نبود حتی ادریس دانشفر در تیم ملی ب نگرانی ها در خصوص والیبال این خطه بیشتر     می شود و باید فکری به حال والیبال و ورزش اول شهرستان گنبد کاووس کرد. در بین تیم های باشگاهی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور سهم باشگاه بازرگانی جواهری گنبد و شهرداری زاهدان هیچ بازیکنی نیست و به تفکیک استان ها هم  فرهاد قایمی تنها بازیکن گنبدی و گلستانی حاضر در تیم ملی است. تیم بازرگانی جواهری گنبد در تیم ملی والیبال سهمی ندارد به غیر از فرهاد قایمی، ادریس دانشفر در سال های گذشته درتیم ملی ب حضور داشت و میکاییل تاجر هم با بازی های قابل قبولی که از خود به نمایش گذاشته بود می توانست در لیست 40 نفره تیم ملی حضور داشته باشد اما این دو در کمال ناباوری به تیم ملی دعوت نشدند.   هر چند انتخاب بازیکن در تیم ملی به نظر سرمربی تیم ملی والیبال بستگی دارد  اما از تیم بازرگانی جواهری گنبد گل محمد سخاوی، كمال قریشی و سخی عیدی توانایی حضور در این لیست را داشتند. والیبال در استان گلستان بیشتر به فعالیت های گنبدی ها بستگی دارد و سالیان سال است که در این خطه گنبدی ها  با داشتن نماینده ایی در لیگ برتر نام استان گلستان را در کشور زنده نگاه داشته اند. هرچند زمانی مخابرات گرگان در والیبال وارد میدان شد و در لیگ برتر تیم داری کرد اما نتوانست دوام بیاورد و والیبال در این استان به همان حضور یک تیم از گنبد کاووس محدود شد. والیبال گنبد و این منطقه شایستگی های زیادی در کشور دارد، حضور بازیکنان نام آشنایی چون فرهاد قایمی، ادریس دانشفر، میکاییل تاجر در تیم های دیگر لیگ برتر به عنوان نماینده از این استان نشان دهنده توانایی بسیار بالا آن ها در والیبال است. والیبال گنبد هم چنان در حسرت با نگاهی به گذشته این رشته ورزشی و اسامی نام آشنایی چون حبیب کوزه لی، خلیل آزمون، بای محمد دوجی، عظیم جزیده، مرحوم میکاییل یلمه و بسیاری دیگر متوجه گذشته قوی والیبال در کشور خواهیم شد. اما چند سالی است که والیبال گنبد نتوانسته آن چه که به عنوان پتانسیل در خود دارد را به خصوص در لیگ برتر نشان دهد و هم چنان در حسرت مقام های بالای جدول رده بندی این لیگ روزگار می گذراند. این نکته بر کسی پوشیده نیست که این منطقه سرشار از تکنیک ناب والیبال است  اما چرا در نهایت ما نه تنها در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب نمی کنیم و حتی در اسامی دعوت شده به تیم ملی هم به یک بازیکن بسنده می کنیم در حالی که بازیکنان دیگری هم وجود دارندکه شایستگی حضور در تیم ملی را دارند.  

  حاشیه ها بلای جان صعود تیم فولاد عظیمی به لیگ برتر شد تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد هم که تنها نقطه قوت والیبال این شهر در تمام این سال ها بود متاسفانه به دلیل حاشیه های بسیاری که بلای جان والیبال این شهرستان شده است، نفس این تیم را هم گرفت و مانع صعودش به لیگ برتر شد. حضور تیم فولاد عظیمی در لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور و عملکرد مطلوب این تیم با وجود حواشی و مشکلات بسیار نشان داد گنبد حتی در داشتن تیم دوم به عنوان پشتوانه این تیم لیگ برتری توانسته کارهای خوبی انجام دهد. آن چه که در تیم فولاد عظیمی روشن بود استفاده از بازیکنان بومی و آینده داری بود که قطعا به عنوان تیم دوم این شهر در صورت ادامه همین روند می تواند تغذیه کننده خوبی برای تیم لیگ برتری باشد. بازرگانی جواهری گنبد قصد تیم داری ندارد از طرفی شنیده ها حاکی از آن است بازرگانی جواهری گنبد هم که این فصل با بالا و پایین های زیاد در لیگ برتر ماند قصد تیم داری ندارد و از بعضی رفتارها و ناملایماتی که به این تیم شده خسته شده است و تنها 20 درصد امکان دارد که جواهری سال آینده تیم  داری کند. این باشگاه که به عنوان یکی از اسپانسرهای قدرتمند برای تیمش سرمایه گذاری کرده است اما نتوانسته هوادارانش را راضی کند و بیشتر تمایل دارد خودش به بازیکن سازی بپردازد. باشگاه بازرگانی جواهری با این کار نمی خواهد خودش را  از صحنه ورزشی والیبال حذف کند بلکه از پایه و با استفاده از بازیکنان ساخته شده در آکادمی جواهری تیمداری و به نام جواهری جوان در مسابقات حاضر شود. برای نشان دادن اصل والیبال این خطه باید کارهای اساسی و با برنامه ریزی بیشتری صورت بگیرد و مدیریت موجود در ورزش و  والیبال این شهر در جهت همسو کردن این نیروهای ناب والیبال تمام تلاش خود را بکند. آن چه که مشخص است والیبال گنبد در دو سال گذشته نتوانسته پتانسیل های خود را نشان دهد و  در ادامه این روند در سال جاری هم بالا و پایین های زیادی خواهد داشت.




۱۳۹۳/۱/۱۸ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن