تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملوان در خانه باخت داماش در آستانه سقوط قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ملوان در خانه باخت داماش در آستانه سقوط قرار گرفت رشت - ایرنا - با انجام هفته بیست و نهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خانه مغلوب شد و تیم داماش نیز با شکست در آستانه سقوط از این رقابت ها قرار گرفت .


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد و تیم فوتبال داماش گیلان نیز نتیجه بازی را به تیم ذوب آهن اصفهان واگذار کرد .
بر این اساس ، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال سپاهان موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم ملوان را شکست دهد .
گرچه این دیدار برای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از اهمیت خاصی برخوردار نبود و یک بازی تشریفاتی محسوب می شد ، اما این دیدار بسیار جالب و تماشاگرپسند بود که ماحصل آن نیز به ثمر رسیدن پنج گل از طرف دو تیم بود .
با توجه به اینکه امتیاز این دیدار برای تیم فوتبال ملوان اهمیتی نداشت و این تیم در صورت پیروزی و یا شکست در همان مکان ششم خود قرار می گرفت اما بازیکنان این تیم به دلیل میزبانی بسیار جنگنده بازی کردند اما در نهایت این تیم سپاهان بود که در این دیدار پیروز شد و هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد .
در جریان این دیدار ، ˈسرجیو ون دیکˈ ، ˈ محرم نویدکیاˈ و ˈ هادی عقیلیˈ به ترتیب در دقایق 35، 56 و 90 برای تیم فوتبال سپاهان گلزنی کردند و گل های تیم فوتبال ملوان نیز توسط ˈمهدی دغاغلهˈ و ˈاسماعیل صمدیˈ در دقایق 43 و 63 به ثمر رسید .
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر ملوان بندرانزلی گفت : به لحاظ توانایی بیشتر و میل و خواست بازیکنان خود توانستیم به پیروزی برسیم .
ˈ زلاتکو کرانچارˈ افزود : به دلیل بارندگی در شهرستان بندرانزلی ، شرایط سختی در زمین حاکم بود که سعی کردیم با برخورد مناسب ، بر آن مسلط شویم .
وی اظهار کرد : با تلاش بازیکنان موفق شدیم جلو بیفتیم اما ملوان با بازی خوب و هوشمندانه هر دو بار گل های تساوی را به ثمر رساند ولی توانایی بیشتر و خواست بازیکنان سپاهان سرانجام موجب پیروزی تیم ما شد و از طرف دیگر شاهد بازی زیبایی با پنج گل خورده و زده داشتیم و این مهم ترین مساله بود .
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در پایان این دیدار گفت : بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و من از این مساله راضی هستم و با وجود اینکه بسیاری این بازی را مهم نمی دانستند ولی بازیکنان ما جنگنده ظاهر شدند .
ˈدراگان اسکوچیچˈ اظهار کرد : بیست دقیقه آخر بازی ، بازیکنان با احساس خود بازی کردند در حالی که باید با فکر خود بازی می کردند و کنترلی روی بازی وجود نداشت .
وی افزود : همیشه استفاده از بازیکنان جوان در بازی سخت است و ما برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کردیم و برای این هدف حفظ بازیکنان جوان سخت است ، در باشگاهی کار می کنم که هواداران فوق العاده ای دارد و باشگاهشان را دوست دارند .
اما تیم فوتبال داماش گیلان دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ برتر یک دیدار بسبار حساس در فولادشهر اصفهان برابر ذوب آهن برگزار کرد که در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد .
البته این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم و حساس بود چون تیم داماش با پیروزی در این مسابقه ، از منطقه سقوط دور می شد و می توانست در رقابت های لیگ برتر ماندگار شود و تیم ذوب آهن نیز با پیروزی در این دیدار می توانست در جدول صعود داشته باشد و جای داماش را بگیرد که در نهایت با پیروزی در این مسابقه ، موفق به این امر شد .
تیم فوتبال داماش گیلان با شکست در این دیدار ، در آستانه سقوط از این رقابت ها قرار گرفت و تنها امید این تیم ، پیروزی برابر تیم مس کرمان در دیدار پایانی و همچنین عدم نتیجه گیری تیم های فجر شهید سپاسی و ذوب آهن در دیدار پایانی آنان می باشد .
با توجه به اینکه فقط یک هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده ، در جدول رده بندی این مسابقات و تا پایان هفته بیست و نهم ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب 44 امتیاز در مکان ششم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 25 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند . ک/4
7285/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن