تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815705801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرش: خداحافظي از تيم ملي رسم شده


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كرش: خداحافظي از تيم ملي رسم شده
كارلوس كرش در نشست مطبوعاتي وضعيت تيم ملي كشورمان را براي اصحاب رسانه تشريح كرد


كارلوس كرش در نشست مطبوعاتي وضعيت تيم ملي كشورمان را براي اصحاب رسانه تشريح كرد. با نزديك شدن به زمان آغاز جام جهاني برزيل برگزاري اردوي تداركاتي، تمديد قرارداد سرمربي تيم ملي و خداحافظي مجتبي جباري از تيم ملي مهم‌ترين سؤالاتي بود كه كرش به آنها پاسخ داد. تكذيب مذاكره با فدراسيون و حواشي مطرح شده در اين زمينه از جمله پاسخ‌هاي قابل تأمل مرد پرتغالي در نشست ديروز بود. اين در حالي است كه كرش دستيار جديدش را نيز رسماً معرفي كرد.

  به دآكروز اعتقاد دارم
كارلوس كرش در ابتداي جلسه به معرفي دستيارش پرداخت: دآكروز دستيار من است و به او اعتقاد دارم اهدافي را كه در تيم ملي دنبال مي‌كنيم همان اهداف گذشته را دنبال كنيم. به عنوان بازيكن و دستيار در كنار من بوده و اولين بار در پرتغال با او كار كردم. اين فرصت را داريم كه بهترين دستاوردها را براي تيم ملي ايران داشته باشيم. موفقيت او موفقيت تيم ملي ايران است.
  اردوي سه هفته‌اي با 22 بازيكن در آفريقا
كرش بااشاره به قطعي شدن برگزاري اردوي آفريقاي جنوبي افزود: روز 14 آوريل به آفريقاي جنوبي مي‌رويم. اردوي سه هفته‌اي داريم. دليل اينكه اين كشور را انتخاب كرديم ساده است، چون اولين بازي ما با نيجريه است. با 22 تا 24 بازيكن در آفريقاي جنوبي حاضر مي‌شويم. مي‌دانيم كه خارج از ايران هفت، هشت بازيكن در قطر و كويت و كشورهاي ديگر داريم. بعد از اين اردو چشم به 36 بازيكن داريم و سپس نفرات نهايي را انتخاب مي‌كنيم. اردوي اتريش هم قطعي شده. در تلاشيم چهار بازي در اروپا انجام دهيم آن هم بدون پرداخت هيچ گونه مبلغي. بعد از اردوي اتريش به تهران مي‌آييم و پس از آن به برزيل مي‌رويم.

  از وقتي من آمدم تفاوت زيادي داشته‌ايم
وي مهم‌ترين دستاوردش در بازه زماني حضور در ايران را اينگونه توضيح داد: از بدو ورودم تفاوت‌هاي زيادي مي‌بينم. جايگاه پيراهن را ارتقا بخشيديم و در آسيا جايگاه نخست را داريم. توانستيم مستقيما به جام جهاني برويم. صعود خود را به جام ملت‌هاي آسيا بدون هيچ دردسري انجام داديم آن هم با تيم دوم خود. در مراسم قرعه‌كشي استراليا نشسته بودم و نام ايران را به عنوان تيم اول اعلام كردند افتخار كردم اما كاملاً رضايت ندارم زيرا كارهاي زيادي است كه بايد انجام دهيم.

  كدام 5 ميليون دلار؟
در ادامه واكنش كارلوس كرش به بحث تمديد قرارداد و دريافت دستمزد 5 ميليون دلار در نوع خود جالب توجه بود: 5 ميليون دلار در سال؟! چه كسي اين حرف را زده؟من حسابدار نيستم كه بخواهم اين اعداد و ارقام را متوجه شوم! در درجه اول كه حائز اهميت است نمي‌خواهم آينده خود را به حضور در جام جهاني خلاصه كنم. نمي‌توانيم فراموش كنيم كه پس از صعودمان به جام جهاني نسبت به برگزاري اردوها شك و شبهه داشتيم. دوست ندارم زيادي قول بدهم افرادي هستند كه قول زياد مي‌دهند اما دستاورد زيادي ندارند. اين بازي را دوست ندارم زيرا تاكنون هيچ پيشنهادي داده نشده و صحبتي نكرده‌ايم.
  فرصت قهرماني در آسيا را نبايد از دست دهيم
قهرماني تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا هدف بعدي سرمربي پرتغالي است: عملكردمان در جام جهاني براي جام ملت‌هاي آسيا تعيين كننده است. در رنكينگ فيفا اول آسيا هستيم اما بهترين تيم آسيا نيستيم. اعتقاد دارم با در نظر گرفتن روحيه بالاي خود شانس بالايي داريم كه با مدال از استراليا بازگرديم. خيلي ناراحت‌كننده خواهد بود كه از فرصت به وجود آمده استفاده نكنيم و براي قهرماني آسيا تلاش نكنيم، زيرا معتقدم شانس بسيار خوبي براي كسب اين عنوان داريم.
 
 اهل گريه كردن نيستم
سرمربي تيم ملي فوتبال در خصوص ماجراي جباري اظهار داشت: چهار روز پيش تلفني دريافت كردم از كاپيتان نكونام تا داستان جباري را توضيح دهد. او قصد داشت جلسه‌اي روز يك‌شنبه در خصوص تصميم جباري بگذارد. مسئله مهمي كه به نكونام گفتم اين بود كه شما به عنوان كاپيتان نبايد در اين مسائل دخيل باشيد. اين مسئله راجع به تصميم جباري است و نبايد ميان‌دار باشي. اما به هر حال جباري بايد در درجه اول رئيس فدراسيون و نبي را از تصميمش مطلع مي‌كرد. همان طور كه مي‌دانيد اين داستان از طريق يك روزنامه‌ مطرح شد. براي صحبت كردن بازيكناني كه مي‌خواهند در تيم ملي باشند 24 ساعته در خدمت هستم، از خانواده ام هم گذشته‌ام. سرمربي تيم ملي اولويتش را ميدان دادن به بازيكناني كه مي‌خواهند در تيم بازي كنند عنوان كرد: اولويت شخص بنده براي بازيكناني است كه مي‌خواهند براي تيم ملي بازي كنند. به نكونام گفتم كه اين موضوع را به جباري منتقل كند. جباري خودش بايد دلايلش را اعلام كند. اما نمي‌خواهم اين دلايل را بدانم زيرا برايم مهم نيست. اما آن روزنامه بايد توضيح بدهد كه چرا قبل از اينكه رئيس فدراسيون با خبر بشود خبردار شده بود.
كرش از رواج يافتن خداحافظي از تيم ملي انتقاد كرد: متأسفانه خداحافظي از تيم ملي اخلاقي است كه در حال جا افتادن است و قبلا رحمتي، عقيلي و نمازي اين كار را كردند و اكنون نيز جباري اين كار را انجام داد. در بعضي جاها 3 هزار نفر مي‌خواستند براي تيم ملي كشورشان بازي كنند در صورتي كه 23 بازيكن بيشتر احتياج نداشتيم. اما اينجا برعكس است. تنها فردي كه بايد بگويم در انتخابم اشتباه كردم اميد نمازي بود كه عذرخواهي مي‌كنم. دو راه بيشتر پيش‌رو نداريم؛ گريه كنيم يا بخنديم. من ترجيح مي‌دهم بخندم و دليل خنده‌ام اين است كه نبايد ناراحت شويم. كار كردن با افرادي كه دوست دارند در تيم ملي باشند خيلي راحت‌تر است. رئيس باشگاه الاهلي از جباري حمايت كرده و اين حمايت را در كتاب خاطراتم يادداشت مي‌كنم. از قطر حمايت بيشتري ديديم تا افراد خودمان!

  بهترين‌ها را به برزيل مي‌بريم
كرش معتقد است بايد بهترين بازيكنان را به جام جهاني برد: فكر مي‌كنم اگر ميانگين دوندگي آرژانتين يا فرانسه را با ايران مقايسه كنيم تفاوت چنداني نداريم. وقتي به جام جهاني مي‌رويد با بالاترين سطح فوتبال و بهترين تيم‌هاي دنيا روبه‌رو هستيد. آنجا تجربه و آمادگي شما مطرح است. براي حضور در جام جهاني بايد بهترين بازيكنان را انتخاب كنيم. جام جهاني جايي براي آموزش نيست. پشت پرده تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم كه نكونام و منتظري را در اختيار داشته باشيم بايد آنها حضور داشته باشند. خودشان هم مي‌دانند كه سطح فوتبال كويت كافي نيست و بايد براي حضور موفق در جام جهاني در اردو حضور داشته باشند.
سرمربي تيم ملي فوتبال در خصوص بازيكنان لژيونر گفت: در حال حاضر آنها تجربه فوتبال بين‌المللي را به دست مي‌آورند. آن فضايي كه بازي‌هاي خود را انجام دهيم دقيقا همان سطح بازي‌هاي اروپايي است. وقتي بازي‌هاي اروپايي را مي‌بينيد ديگر احتياجي به صحبت نيست. توقع هواداران اين است كه تيم ملي با غرور و افتخار در جام جهاني رقابت كند. اميدوارم خداوند در اين سفر ما را ياري كند و با نتايج خوب از جام جهاني بازمي‌گرديم.


نویسنده : شيوا نوروزي 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 17 فروردين 1393 - 23:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن