تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات تحویل مرزبانان کشورمان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جزئیات تحویل مرزبانان کشورمان
یکی از سران طوایف و معتمدان بلوچ که در تحویل گرفتن مرزبانان ایرانی نقش داشته است گفت: مرزبانان ایرانی را ۱۶ فرودین در مرز افغانستان تحویل گرفتیم و برای تحویل آنها بیش از ۱۱ روز در مرز سرگردان بودیم.
آفتاب: حاج امید شه بخش اظهار کرد: برای تحویل مرزبانان ایرانی بیش از ۱۱ روز در مرز سرگردان بودیم و در این راستا تلاش های زیادی با استفاده از ظرفیت های مردمی به ویژه سران قبایل و طوایف انجام شد که خوشبختانه این تلاش ها به ثمر نشست و موجب شاد شدن دل مردم ایران و خانواده های آنها شد.

وی در خصوص زمان و مکان تحویل گروگان ها افزود: مرزبانان ایرانی را روز ۱۶ فروردین ماه درساعت ۴ بعداظهر در منطقه ای به نام «پری آب» در مرز افغانستان تحویل گرفتیم.

وی ادامه داد: هنگامی که مرزبانان را تحویل گرفتیم بلافاصله از آنها خواستیم تا با خانواده هایشان تماس بگیرند و آنها را از نگرانی نجات دهند اما آنها باور نمی کردند که ما ایرانی هستیم و شاید دقایقی زیادی در طول مسیر جلب اعتماد آنها طول کشید.

وی ادامه داد: مسیر راه بسیار سخت و دشوار بود و به دلیل کوهستانی بودن و ناهمواری مسیر جاده این انتقال با سختی بسیار زیادی همراه شد.

شه‌بخش اذعان کرد: متاسفانه به رغم تلاش های بسیار زیاد و رایزنی های قومی و طایفه ای اما موفق به باز پس گرفتن جنازه جمشید دانایی فر نشدیم.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان از چنین حرکت هایی که به ضرر منافع نظام و ملت است به شدت تنفر دارند و لذا برای دستیابی به توسعه و آبادانی استان نیازمند ثبات و امنیت و آرامش هستند و چنین حرکت هایی را به شدت محکوم می کنند.




تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن