تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812769499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیروز کریمی: از طریق مراجع قضایی اعاده حیثیت می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیروز کریمی: از طریق مراجع قضایی اعاده حیثیت می کنم اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ کس حق ندارد به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و کادرفنی این تیم تهمت بزند و اگر کسی تهمت بزند از طریق مراجع قضایی اعاده حیثیت می کنم .


به گزارش ایرنا، « فیروز کریمی » یکشنبه شب پس از دیدار تیمش مقابل داماش گیلان در کنفرانس خبری در واکنش به اظهارات سرمربی تیم داماش گیلان افزود: دیدار بعدی ما مقابل تیم راه آهن سورینت است.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: داوری این دیدار بسیار مشکوک بود و نوع قضاوت به گونه ای بود که تیم ما شکست بخورد.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان نیز گفت:
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان نیز پس از صحبت های سرمربی این تیم در کنفرانس خبری گفت: چیدمان داوری به گونه ای بود که در این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان پیروز شود.
« علی احمدی سراوانی » افزود: داور وسط این بازی اهل کرج و هم استانی آقای فیروز کریمی سرمربی تیم ذوب آهن بود .
وی ادامه داد: کمک داوران نیز یزدی و از دوستان آقای مظفری زاده بودند و همه می دانند که مظفری زاده یکی از دوستان نزدیک فیروز کریمی می باشد.
در همین حال سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به این اظهارات گفت: مربی تیم فوتبال راه آهن سورینت نیز اصفهانی است و ممکن است برخی ها از هم اکنون درباره دیدار با راه آهن شائبه بوجود آورند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به سابقه 60 ساله باشگاه ذوب آهن اصفهان در ورزش ایران اظهار کرد: کسی حق ندارد اعتبار 60 ساله این باشگاه را زیر سوال ببرد و به کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه تهمت بزند.
وی افزود: از تهمت زنندگان به مراجع قضایی شکایت خواهم برد و اعاده حیثیت خواهم کرد.
کریمی ادامه داد: از حرف های نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان چیزی متوجه نشدم و اگر استدلال ایشان در ارتباط با داوران مسابقه این گونه است باید بگویم شاید 76 نسل من و داور مسابقه به فتحعلی شاه قاجار می رسد!.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قضاوت این دیدار را ضعیف دانست و گفت: ما نیز از عملکرد داور وسط این دیدار شاکی هستیم و وی اشتباهات زیادی را به ضرر تیم ما مرتکب شد.
وی افزود: اولین بار است که یک داور پس از خطای هند داخل محوطه جریمه به سود حمل کننده توپ، دستور به ادامه بازی می دهد ( آوانتاژ ) و خطای مسلم پنالتی را اعلام نمی کند.
کریمی با اشاره به اینکه داور مسابقه از خطای متعدد بازیکنان داماش گیلان بر روی بازیکنان ذوب آهن اصفهان چشم پوشی کرد ، گفت: یکی از این خطاها موجب شکستگی دست میلاد غریبی بازیکن تیم ما شد.
وی افزود: فیلم اشتباهات داوری را بر روی سایت باشگاه ذوب آهن منتشر خواهیم کرد تا همه ببیند و از این داور به کمیته داوران فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم برد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به شکست هفته گذشته تیمش مقابل صبای قم در قم اظهار کرد: ما در قم باختیم اما از داور گله نکردیم زیرا قضاوت داور خوب و عملکرد تیم ما ضعیف بود اما از داور امروز به رغم اینکه پیروز شدیم به دلیل قضاوت ضعیف شاکی هستیم.
کریمی درباره « میلان میاتوویچ » دروازه بان خارجی تیمش نیز گفت: وی دروازه بان خوبی است اما شاید عدم آشنایی او به زبان فارسی موجب شد تا ارتباط وی با کادرفنی به خوبی برقرار نشود و آمادگی وی تحت تاثیر قرار گیرد.
وی افزود: « محمد رشید مظاهری » امروز درون دروازه ذوب آهن اصفهان عملکرد خوبی داشت و بسیار با انگیزه ظاهر شد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در عین حال از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز نارضایتی کرد و گفت: بازیکنانم در این دیدار همچون دیدار گذشته فرصت های زیادی را از دست دادند در حالیکه در این دیدار می توانستند با زدن گل های بیشتر اختلاف گل زده خود با سایر رقبا را افزایش دهند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر یکشنبه در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه دو بر یک مقابل داماش گیلان به برتری رسید و به بقا در لیگ برتر باشگاههای کشور امیدوار شد.
پ / 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن