تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809696970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المیادین: اسرائیل مایل نیست برای خود مرز تعیین کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

المیادین: اسرائیل مایل نیست برای خود مرز تعیین کند تهران - ایرنا - شبکه المیادین گفت رژیم صهیونیستی مایل نیست برای خود حد و مرزی تعیین کند و این را به نفع خود می داند.


خبرنگار المیادین در بیت المقدس روز یکشنبه گفت: رژیم صهیونیستی مایل نیست هیچ حد و مرزی برای خود ترسیم کند. اسرائیلی ها نظرات آمریکا در طرح جان کری وزیر خارجه آمریکا را قبول ندارند و این مخالفت را هم به صورت علنی اعلام کرده اند. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هنگامی که این مخالفت را اعلام کرد اوباما از وی خواست مرزهای پیشنهادی خود برای کشور اسرائیلی را مشخص کند.
المیادین در ادامه افزود: هنگامی که هیئت فلسطینی به ریاست محمود عباس چند هفته پیش به واشنگتن و نیویورک سفر کرد، باراک اوباما از محمود عباس پرسید که اولین خواسته شما چیست؟
محمود عباس در پاسخ گفت که خواستار دریافت ورقه ای است که نتانیاهو در آن مرزهای اسرائیل را مشخص کرده باشد. اوباما هم این خواسته را به نتانیاهو منتقل کرد اما نتانیاهو از اجرای آن خودداری کرد. همین موضوع از هیئت مذاکره کننده اسرائیلی هم خواسته شد اما پاسخی دریافت نشد و از آن زمان تاکنون تل آویو از اجرای این خواسته سر باز زده است.
المیادین افزود: اکنون محمود عباس، سازمان آزادیبخش فلسطین و هیئت مذاکره کننده فلسطینی می گویند عامل تعیین کننده شکست یا موفقیت مذاکرات، ترسیم مرزها است.
واقعیت این است که رژیم صهیونیستی نمی خواهد مرزی را برای خود مشخص کند بلکه مایل است بر همه اراضی فلسطینی کنترل داشته باشد و هر روز به بهانه ای به فلسطینی ها حمله کند.
خبرنگار المیادین یاد آور شد: علاوه بر نتانیاهو شهرک نشینان صهیونیست و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی هم مخالف پیشنهادهای آمریکا در طرح جان کری هستند. همه آنها طرح جان کری را شکست خورده توصیف می کنند.
خبرنگار المیادین افزود: در حالی که مقام های رژیم صهیونیستی به تهدیدهای خود علیه تشکیلات خودگردان ادامه می دهند، اوضاع در فلسطین متشنج است. مسئولان فلسطینی می کوشند از واکنش خشمگینانه ملت فلسطین جلوگیری کنند زیرا طی چند روز اخیر تظاهرات گسترده ای در کرانه غربی رود اردن برگزار شد. در مقابل شهرک نشینان صهیونیست با استفاده از فرصت به قطع درختان در اراضی فلسطینی و حملات مکرر به فلسطینی ها ادامه می دهند. اسرائیلی ها به شدت نگران آن هستند که محمود عباس چه در سر دارد و در پشت سکوت او چه چیزی نهفته است و آیا فلسطینی ها گزینه ای در اختیار دارند که بتوانند از آن علیه اسرائیل استفاده کنند.
در ادامه گزارش المیادین آمده است: یکی از مسائل تامل بر انگیز که پیش از این هرگز رخ نداده این است که اشغالگران تهدید کرده اند رهبران سازمان آزادیبخش فلسطین و شخص محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان را به اتهام تامین مالی جنبش حماس و تامین مالی سازمان های دشمن اسرائیل محاکمه خواهند کرد. معمولا ملت های تحت اشغال، طرف اشغالگر را محاکمه می کنند اما اکنون اشغالگران به محاکمه رهبران فلسطینی تهدید می کنند.
به گفته خبرنگار المیادین، مارتین ایندیک نماینده آمریکا در مذاکرات خاور میانه به هیچ وجه مورد پذیرش فلسطینی ها نیست و در محافل فلسطینی رسما به عنوان یک صهیونیست افراطی طرفدار رژیم صهیوینستی شناخته می شود. این در حالی است که این رژیم به طور کامل از حضور ایندیک راضی است.
المیادین افزود: قرار است امروز نشستی سه جانبه با حضور روسای هیئت های مذاکره کننده فلسطین، رژیم صهیوینستی و نماینده آمریکا در امور مذاکرات خاور میانه در بیت المقدس اشغالی برگزار شود.
این اولین نشست علنی در نوع خود از زمان اعلام بحران در مذاکرات سازش به دلیل خودداری تل آویو از آزاد کردن چهارمین گروه از اسیران فلسطینی است.
رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد هدف از این نشست که تسیپی لیونی، صائب عریقات و مارتین ایندیک در آن حضور دارند، نجات مذاکرات صلح و جلوگیری از فروپاشی آن است.
خبرنگار المیادین گفت: نشست سه جانبه بعد از ظهر امروز اولین دیدار علنی آنان است اما در واقع سومین نشست در این سطح است زیرا دو نشست محرمانه با حضور همین افراد برگزار شده اما هیچ یک از طرف های حاضر برگزاری آن را رسما اعلام نکردند.
رسانه های رژیم صهیونیستی موج تبلیغاتی گسترده ای را برای اثبات شکست تلاش های کری آغاز کردند. فلسطینی ها هم معتقدند آمریکا یک میانجی بی طرف نبوده و نیست و طرفدار بی قید و شرط رژیم صهیونیستی است.
خاورم 1491 *1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن