تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821234051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران کودک و نوجوان روایت‌گر داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زائران کودک و نوجوان روایت‌گر داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی می‌شوند خبرگزاری پانا:فراخوان دومین جشنواره‌ی سراسری داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ فروردين ساعت 12:28



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، این مسابقه با هدف، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، در سه گروه سنی 7 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 17 سال برگزار می‌شود.
بر اساس این فراخوان، هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر در بخش خاطرات رضوی و 3 اثر در بخش داستان کوتاه رضوی ارسال کند.
در عین حال آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره 15 مرداد 1393 و اعلام اسامی برگزیدگان یکم تا چهارم شهریور 1393 خواهد بود. مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 8 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.
در عین حال بر اساس تغییرات صورت گرفته، جشنواره‌های رضوی کانون امسال به صورت متمرکز و از سوی دبیرخانه‌ی مرکزی آن در تهران برگزار و داوری می‌شود و هیچ استانی مسوولیت اجرای آن را بر عهده ندارد. 
گفتنی است شماره تلفن 88967421 ، نمابر 88967414 و رایانامه [email protected]  نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن