تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815184021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام هئیت تجاری آذربایجان غربی به ایتالیا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی اکبری:
اعزام هئیت تجاری آذربایجان غربی به ایتالیا
ارومیه – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هیئت تجاری و بازاریابی استان با هدف شناسایی بازارهای جدید و توسعه صادرات اردیبهشت ماه سالجاری به ایتالیا اعزام می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، عباداله اکبری پیش از ظهر یکشنبه درد یدار نوروزی با معاونان و روابط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهارداشت: با توجه به اینکه کشور ایتالیا در تولید و صادرات تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی دارای برند و جایگاه خاصی در جهان است، از این رو سعی داریم این هیئت را با محوریت معدن و صنایع معدنی اردیبهشت ماه سالجاری به این کشور اعزام کنیم. وی شناسایی بازارهای جهانی جدید، افزايش هدفمند سفرهاي تجاري و در نهایت توسعه صادرات غیرنفتی در استان را از برنامه های اساسی سازمان در حوزه تجارت خارجی اعلام کرد. اکبری با بیان اینکه هدایت سرمایه های سرمایه گذاران به حوزه های صنعت و معدن اولویت اصلی سازمان است عنوان کرد: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی و کمک سرمایه گذاران و جهادگران اقتصادی تمام تلاش خود را در جهت تحقق شعار امسال و منويات رهبر معظم انقلاب بکار گرفته و شرایط را برای پیشرفت و شکوفایی استان فراهم کنیم. وی اضافه کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و استفاده از توان مالی و مشارکت بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای فراوری و اکتشاف مواد معدنی و صنایع تبدیلی و مادر در استان مهم ترین رویکرد این سازمان در سالجاری است که تحقق این امر رونق اشتغالزایی و توسعه عرصه اقتصادی استان را در پی خواهد داشت. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی معرفي محصولات توليدي استان در نمايشگاههاي بين المللي را مورد تاكيد قرارداد و اظهار داشت: در این راستا نهمین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی و صادراتی ایران با محوریت آذربایجان غربی از تاریخ 15 الی 18 اردیبهشت ماه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد. وی به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اجرای موفق مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها یکی از اهداف اصلی دولت در سالجاری است از این رو این سازمان با تشکیل ستاد هدفمندی یارانه و با شناسایی نقاط قوت و ضعف اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها و طراحی و پیش‌بینی ساز و کارهای اجرای مرحله دوم آن، از هیچ کوششی برای موفقیت دولت در هدفمندسازی یارانه‌ها فروگذار نخواهند کرد.


۱۳۹۳/۱/۱۷ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن