تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارنده مدال برنز آسیا: توان مالی برای خرید دوچرخه نداشتم و به اردو دعوت نشدم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دارنده مدال برنز آسیا: توان مالی برای خرید دوچرخه نداشتم و به اردو دعوت نشدم تهران - دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی دوچرخه سواری در ماده سرعت با بیان اینکه به دلیل مشکلات مالی دوچرخه خود را فروختم اظهار داشت: فدارسیون هم این وسیله را در اختیار من قرار نداد و برای حضور در اردو دعوت نشدم.


احمد اصغرپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد حضور نداشتن در اردوهای اخیر تیم ملی دوچرخه سواری اظهار داشت: به دلیل مشکل مالی حدود 2 ماه پیش دوچرخه خود را فروختم و پس از اعلام به فدراسیون در مورد نداشتن این وسیله برای حضور در اردوها با نامه کتبی تقاضای دوچرخه کردم ابتدا با تقاضای من موافقت شد، اما پس از چند روز برای پیگیری کارها آنها از دادن دوچرخه ممانعت کردند.
وی با بیان اینکه وظیفه تامین دوچرخه رکابزنان بر عهده فدارسیون است گفت : هر کسی که تمایل داشته باشد می تواند از دوچرخه شخصی خود استفاده کند در غیراینصورت فدراسیون وظیفه دارد برای حضور در اردوها و رقابت ها دوچرخه در اختیار ورزشکاران قرار دهد.
اصغر پور در مورد سابقه مشکل و درگیری لفظی با مسوولان فدراسیون گفت : من هیچ حامی ندارم و نمی توانم از حق خود دفاع کنم، اینکه مسوولان می گویند تمایل به حضور در برنامه های تیم ندارم دروغ است، چرا که در طول این مدت کسی از فدراسیون با من تماس نگرفته است، قبل از برگزاری رقابت های باشگاه های جام آسیا حدود 5 ماه پیش هم که دچار پارگی در ناحیه ماهیچه پا شدم،کسی از من عیادت نکرد، به رغم این مشکل بازهم در این رقابت ها شرکت کردم و عنوان سومی را بدست آوردم.
وی با انتقاد از اینکه در طول برگزاری اردو هیچ حقوقی به رکابزنان نمی دهند، اظهار داشت: 5 سال برای تیم ملی پا زدم اما تا کنون از مزایا و حقوقی برخوردار نبودم.
اصغر پور در مورد تامین مخارج خود اظهار داشت: من لیدر باشگاه پیکان بودم و با قدرت هم کار می کردم اما پس از اینکه اختتامیه مسابقات لیگ در سال 91 به دستورخسرو قمری رییس فدراسیون برگزار شد و هیچ توجهی به تلاش های انجام شده صورت نگرفت، این باشگاه نیز انگیزه کار را از دست داد و از سال گذشته انحلال خود را اعلام کرد.
وی از کناره گیری باشگاه های دانشگاه آزاد، پتروشیمی تبریز و پیکان تهران در سال 91 نیز به دلیل مشکلات مالی یاد کرد و گفت: این باشگاه ها در سال 92 تیمی نداشتند.
مسایل یاد شده در حالی است که چندی پیش مسوولان این فدراسیون در حاشیه برگزاری اردوی آمادگی تیم دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی آزادی ( اسفند ماه 92)در مورد دعوت نکردن از دادپور اعلام کردند که این ورزشکار خود تمایلی برای حضور در اردوها ندارد.
محمود وفایی رییس سازمان لیگ دوچرخه سواری نیز در مورد حضور نیافتن اصغرپور یکی از اعضای تیم ملی در اردوی آمادگی و اینکه گفته شده فدراسیون دوچرخه در اختیار وی قرار نداده است به خبرنگار ایرنا گفت: آنهایی که به اردو دعوت شدند، قطعا از دوچرخه و تجهیزات لازم استفاده می کنند، در شرایط فعلی هیچ دوچرخه سواری نیست که به دلیل نداشتن دوچرخه به اردو دعوت نشده باشد.
ورزشی **1630**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن