تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816340511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدي تقوي: همه‌ي اشتباهاتم را قبول دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مهدي تقوي: همه‌ي اشتباهاتم را قبول دارم
دارنده‌ي دومدال طلاي کشتي آزاد جهان گفت: مي‌خواهم به کشتي بازگردم.

مهدي تقوي اظهار کرد : متاسفانه سهميه‌ي حضور در رقابت‌هاي انتخابي مرحله‌ي نهايي تيم ملي را ندارم و از کادرفني و شوراي فني درخواست مي‌کنم اين اجازه را به من بدهد تا در انتخابي تيم ملي کشتي بگيرم.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: در دو سال گذشته به خاطر بيماري و فوت مادرم و همچنين سرپرستي خانواده اوضاع روحي مناسب نداشتم و نمي‌توانستم به صورت متمرکز به کشتي فکر کنم. نتايجم در المپيک و رقابتهاي جهاني هم نشان دهنده‌ي همين موضوع است. اما مدتي است که توانسته‌ام شرايط مساعدي پيدا کنم و خودم را به شرايط حرفه‌اي کشتي گرفتن برسانم. حدود 3 ماه است که پس از غلبه بر مشکلات روحي و خانوادگي، خودم را به شرايط مساعدي رسانده‌ام. اما متاسفانه الان براي حضور در انتخابي تيم ملي سهميه ندارم.

قهرمان رقابت‌هاي جهاني 2009 در ادامه گفت: به کادر فني حق مي‌دهم چون بالاخره قانوني گذاشته شده تا کشتي گيران با انتخابي به تيم ملي راه پيدا کنند اما همه اين دوستان شرايط يکي دوسال اخير من را از نزديک ديده‌اند که حتي نمي‌توانستم به کشتي فکر کنم. کشتي‌گيري که نداند هدفش چيست و خودش را پيدا نکرده باشد مسلما نمي‌تواند به موفقيت برسد. من مي‌دانستم براي رقابت‌هاي جهاني روحيه لازم را ندارم چون 40 روز بعد از فوت مادرم بود ولي به مسابقات رفتم و گفتم شايد خدا کمکم کند و در فضاي کشتي قرار بگيرم اما متاسفانه نتيجه‌ي لازم را کسب نکردم.

وي افزود: بعد از رقابت‌هاي جهاني سعي کردم کم کم روحيه‌ي خود را به دست بياورم و خود را براي جام تختي و رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي آماده کردم. حدود 3 ماه است که به صورت جدي تمرين مي‌کنم چون هدفم حضور در جام تختي و انتخابي مرحله اول بود اما متاسفانه کتفم آسيب ديد و نتوانستم در اين رقابت‌ها شرکت کنم. من به راحتي مي‌توانستم با حضور در انتخابي مرحله اول سهميه‌ي انتخابي مرحله نهايي را کسب کنم تا به اين مشکلات کنوني دچار نشوم. الان هم به صورت مستمر تمريناتم را ادامه مي‌دهم چون انگيزه‌ي بسيار بالايي براي بازگشتن به کشتي دارم.

تقوي با اشاره به پيگيري‌هاي هيات کشتي مازندران اضافه کرد: زماني که همه من را رها کردند هيات مازندران پيگير کارهايم بود. من نمي‌گويم که بدون کشتي گرفتن و به يک باره دو بنده تيم ملي را بپوشم. تنها تقاضايم اين است که به خاطر اين همه سالي که براي بالا بردن پرچم ايران زحمت کشيده‌ام يک سهميه براي حضور در انتخابي مرحله نهايي تيم ملي به من داده شود. من چشم اميد دارم که اعضاي شوراي فني و کادر فني تيم ملي اجازه دهند دوباره کشتي بگيرم.

تقوي با بيان اين که تا چند سال پيش از نظر روحي و رواني به شدت مشکل داشته افزود: در المپيک که به خاطر بيماري مادرم و بعد ازآن در رقابت‌هاي جهاني به خاطر فوت مادرم يک پايم در بيمارستان و يک پايم درخانه‌ي کشتي بود. از دوستان خواهش مي‌کنم فقط يک لحظه خودشان را جاي من بگذارند. با اين روحيه مشخص بود که نمي‌توانم به موفقيت برسم. الان که انگيزه و روحيه لازم را دارم همه درها به روي من بسته است. اما تقاضايم اين است که درها را به روي من نبندند.

وي ادامه داد: من در اين مدت اشتباهات زيادي داشتم و همه را قبول دارم. اما ضرر اصلي را خود من کردم و الان فقط به دنبال کشتي گرفتن هستم تا بتوانم اشتباهات گذشته را جبران کنم.

ملي‌پوش کشتي آزاد ايران در المپيک لندن و پکن در پايان اظهار کرد: الان اوضاع تغيير کرده و وزنهاي 70 و 74 کيلوگرم براي من اوزان ايده آلي هستند. خيلي دوست دارم که رو در رو با آقاي خادم صحبت کنم و مشکلاتم را به او بگويم چون مي دانم ايشان به عنوان يک انسان بزرگ و کسي که کشتي را مي‌شناسد و با مسائل روحي آشنايي دارد وضعيت من را درک خواهد کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/17 10:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن