تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815424227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی گرد هم می آیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی گرد هم می آیند بیرجند - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: خیرین مدرسه ساز استان از سراسر کشور در بیرجند گردهم خواهند آمد.


ˈمحمد رضا بیکیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: شانزدهیمن جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی بیستم اردیبهشت با حضور 177خیر مرد، 142خیر زن و 35 موسسه حقوقی از سراسر کشور در بیرجند برگزار می شود.
وی گفت: هدف از برگزاری جشنواره تشویق خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی اعم از مقیم و غیر مقیم استان در تکمیل و اتمام 106 پروژه نیمه تمام آموزشی و فرهنگی می باشد.
وی گفت: تقدیر و تجلیل از خیران مدرسه ساز، توسعه و تقویت فرهنگ مدرسه سازی و معرفی و تبیین نیازهای جدید آموزش و پرورش خراسان جنوبی از دیگر اهداف برپایی جشنواره است.
بیکی با بیان اینکه در جشنواره پارسال خیران 146 میلیارد ریال تعهد شامل اهدای زمین، پول نقد و ساخت داده اند، افزود: تاکنون خیران مدرسه ساز، موفق شده اند به 70 درصد تعهدات خود عمل کنند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه پارسال بانکها در ساخت مدرسه به کمک ما آمدند، گفت: پارسال بانک سپه ساخت مدرسه 9 کلاسه در نهبندان و بانک مسکن ساخت مدرسه شش کلاسه را در حاجی آباد زیرکوه آغاز کردند.
بیکی اظهار داشت: از تاریخ دهم فروردین تا 12 اردیبهشت امسال نیز جشنواره های شهرستانی خیران مدرسه ساز در تمام شهرهای خراسان جنوبی برگزار می شود.666/110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن