تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار وقف جدید نوروز امسال در گیلان به ثبت رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: چهار وقف جدید نوروز امسال در گیلان به ثبت رسید خبرگزاری پانا:مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت چهار وقف جدید در نوروز سال 93 در این استان خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ فروردين ساعت 07:54



به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی گفت: یک باب منزل مسکونی و محوطه آن به مساحت 200 مترمربع به ارزش 700 میلیون ریال به نیت کمک برای مصارف و هزینه های طلاب و حوزه علمیه شهرستان لاهیجان به نام اکبر غلام دوست شاده سری و همسر وی به عنوان اولین وقف سال 93 به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که دومین وقف سال جدید در شهرستان تالش به ثبت رسیده ، اظهار کرد : واقف خیراندیش تالشی به نام رحیم الله فتحی 500 متر مربع زمین در روستای جوکندان تالش به ارزش 250 میلیون ریال را به نیت احداث مسجد وقف کرده است.

وی بیان داشت : سومین وقف جدید سال 93 نیز به نام افسر جوادی واقف تالشی که شش دانگ خانه و محوطه آن به ارزش 500 میلیون ریال را در روستایی در ماسال با نیت هزینه های جاری بقعه متبرکه سید ابوجعفر و هزینه های برپایی محفل های مربوط به ختم قرآن کریم به ثبت رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان یادآور شد: همچنین شکرالله سیرتی کلنگستانی واقف خیراندیش صومعه سرایی نیز یک باب مغازه و 130 مترمربع زمین به نیت هزینه های جاری بقعه متبرکه سید حسین (ع) این شهرستان وقف کرده است.

وی گفت: چهارمین وقف جدید در نوروز امسال در شهرستان صومعه سرا نیز به ارزش 200 میلیون ریال به ثبت رسیده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن