تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار به جلو رییس بنیاد متهم به ارسال سلاح به معارضان سوری در تلویزیون ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرار به جلو رییس بنیاد متهم به ارسال سلاح به معارضان سوری در تلویزیون ترکیه آنکارا- ایرنا - ˈبولنت ییلدریمˈ رییس بنیاد حق و آزادی های انسانی ترکیه که به ارسال سلاح به معارضان سوری متهم شده است ، ادعا کرد که ماموران سازمان جاسوسی آمریکا ˈ سیاˈ قصد نفوذ در این بنیاد را داشتند.


به گزارش ایرنا ، وی امروز در یک برنامه تلویزیونی در کانال ˈتی.وی نتˈ با بیان اینکه بنیاد حق و آزادی های انسانی ترکیه یک بنیاد کمک رسانی بشردوستانه است ، گفت :مقامات آمریکایی دل خوشی از این بنیاد ندارند.
ییلدریم گفت : از بدو تاسیس این بنیاد بسیاری از سازمان های اطلاعاتی کشورهای مختلف از جمله ماموران سیا قصد نفوذ در این بنیاد را داشتند و تاکنون موفق نشده اند.
وی که بنیادش به ارسال سلاح و مهمات به معارضان و تروریستهای سوری متهم است ادعا کرد که دولت سوریه و حزب اتحادیه دمکراتیک کردستان این کشور مانع از ارسال کمک های انسان دوستانه این بنیاد به مردم سوریه شده اند.
بنیاد حق و آزادی های انسانی ترکیه توسط دولت آنکارا و حزب حاکم عدالت و توسعه مورد حمایت همه جانبه قرار دارد.
احزاب مخالف دولت ترکیه و رسانه های جمعی این کشور به دفعات این بنیاد را به ارسال سلاح و مهمات به گروه های معارض و تروریست سوری متهم کرده اند.
رسانه های ترکیه اخباری مبنی بر اینکه دولت ترکیه سلاح و مهمات را از طریق این بنیاد و در قالب کمک های انسان دوستانه برای گروه های تروریستی سوری ارسال می کند ، منتشر کرده اند.
ترکیه از آغاز بحران در سوریه به همراه کشورهای عربستان و قطر از معارضان و تروریستهای سوری حمایت به عمل آورده است.
خاورم ** 2012 *230 **1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن