تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814788755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشیش های ایتالیایی و راهبه کانادایی در کامرون ربوده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشیش های ایتالیایی و راهبه کانادایی در کامرون ربوده شدند تهران – ایرنا – یک مقام دولتی کامرون روز شنبه اعلام کرد که 2 کشیش ایتالیایی و یک راهبه کانادایی شبانه در شمال این کشور ربوده شدند.


به گزارش خبرگزاری رویترز از شهر یائونده، این آدم ربایی چند ماه پس از ربوده شدن یک کشیش فرانسوی در نزدیکی همین منطقه به وقوع پیوست.
هنوز مشخص نیست که افراد ربوده شده به دست چه گروهی افتاده اند، اما گروه تروریستی ˈبوکو حرامˈ نیجریه به فعالیت در این منطقه سرشناس است.
ˈفیلیپ استیونزˈ اسقف کلیسای محل آدم ربایی اظهار داشت: افرادی ناشنان نیمه های شب درهای کلیسا را شکستند و آنها را با خود بردند.
وی افزود: هنوز هیچ گروهی مسوولیت این آدم ربایی را برعهده نگرفته، اما ما تقریبا می دانیم کار چه گروهی است.
دفتر مطبوعاتی واتیکان همچنین اعلام کرد که پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان از این آدم ربایی باخبر شده است و برای ربوده شدگان دعا می کند.
یک مقام دولتی نیز در شمال کامرون گفت که نیروهای مسلح در تلاش برای آزادی گروگان ها هستند. وی توضیح بیشتری در این زمینه نداد.
کشیش های ربوده شده علاوه بر وظایف مذهبی خود در زمینه بهبود وضعیت آبرسانی به منطقه و مبارزه با گسترش بیماری ایدز فعالیت داشتند.
وزارت امور خارجه ایتالیا اعلام کرد که با کمک سفارت این کشور در یائونده برای سر و سامان دادن به اوضاع همکاری می کند.
گروه تروریستی بوکوحرام در جریان نبردهای خود برای تشکیل دولت در شمال نیجریه، کشوری هم مرز با کامرون، هزاران نفر را کشته است.
این گروه فوریه 2013 یک خانواده 7 نفره فرانسوی را در شمال کامرون ربود و چندی بعد آنها را آزاد کرد.
فرانسه در آن زمان پرداخت باج به بوکوحرام را رد کرد، اما یک گزارش محرمانه دولت نیجریه که رویترز به آن دست یافت، نشان داد که این گروه 3 میلیون و 150 هزار دلار از مذاکره کنندگان فرانسوی و کامرونی دریافت کرده است.
مترجمام**9109**1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن