تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821142210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذیرش 33 هزار مسافر نوروزی در خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیرستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت و گو با پانا : پذیرش 33 هزار مسافر نوروزی در خراسان شمالی خبرگزاری پانا: دبیرستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان شمالی، از پذیرش 33 هزار نفر مسافر در ایام نوروز امسال خبرداد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۶ فروردين ساعت 09:56



علی امین در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه پذیرش مسافران از 28 اسفند92 تا 15 فروردین 93 بوده گفت: 33 هزار نفر در قالب 7 هزار خانوار در خراسان شمالی  اسکان داده شده است. وی با بیان اینکه از تمام اقشار،در اسکان نوروزی فرهنگیان حضور داشتند افزود: از این تعداد مسافر 69 درصد فرهنگی اسکان داده است. امین عنوان کرد: 7 مرکز پذیرش در قالب 175 آموزشگاه با هزارو 435 نفر در ایام نوروز 93 میزبان مهمانان استان بوده اند. وی با اشاره به تمهیدات و اقدامات رسانی به مسافران گفت: 100 درصد مسافران از خدمات رسانی اسکان نوروزی فرهنگیان رضایت داشتند. امین در پایان ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش استان و شهرستان ها ، معاونین و سرایداران گفت : تمام دستگاهها و عوامل اجرایی استان در ایام نوروز به مسافران  به نحو احسن خدمات رسانی داشتند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن