تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820768892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راي گيري براي كسب رتبه نخست خط يك عمل wsis تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: ايران ‌به مرحله سوم و نهايي دريافت جايزه بين المللي خط يك عمل اجلاس جهاني سران براي جامعه اطلاعاتي راه يافته و كاربران مي توانند تا ۲۹ فروردين ماه سال آينده در راي گيري به اين پروژه ملي مشاركت كنند.




راي گيري براي كسب رتبه نخست خط يك عمل wsis تمديد شد


 


 

ايران ‌به مرحله سوم و نهايي دريافت جايزه بين المللي خط يك عمل اجلاس جهاني سران براي جامعه اطلاعاتي راه يافته و كاربران مي توانند تا ۲۹ فروردين ماه سال آينده در راي گيري به اين پروژه ملي مشاركت كنند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، فرهيختگان و كاربران مي توانند از طريق آدرس اينترنتي، http://groups.itu.int/stocktaking/WSISProjectPrizes۲۰۱۴.aspx#votetab با انتخاب vote for project،‌ نسبت به ايجاد حساب كاربري و تاييد آن از طريق لينكي كه به ايميل متقاضي ارسال مي شود،‌ اقدام كنند.

پروژه نظام پايش شاخص هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران بنام

"Design and Implementation of ICT Measurement System for Iran" در گروه خط عمل يك با پنج پروژه به رقابت مي پردازد.

اين گزارش حاكي است، در اين راي گيري هر شخص مي بايست به ۱۸ پروژه راي دهد و راي كاربراني كه به ۱۸ پروژه راي ندهند شمارش نخواهد شد و بر همين اساس، مشاركت كنندگاني كه بعلت كمبود وقت نمي توانند تمام مراحل را به انجام برسانند، اين امكان فراهم شده تا بخشي از فرآيند كار با همكاري سازمان فناوري اطلاعات ايران انجام شود.

كابران مي توانند جهت اعلام تمايل براي مشاركت در راي دادن، يك ايميل به آدرس [email protected] با درج نام و نام خانوادگي و تخصص ( حرفه) خود ارسال كنند تا پس از آن،‌سازمان فناوري اطلاعات ايران به نيابت از آنان در سايت ITU ثبت نام كند.

بر اساس اين گزارش، كاربران درصورت بروز مشكل و يا نياز به توضيحات بيشتر مي توانند با شماره ۸۸۴۹۸۳۷۹ تماس حاصل كرده و اطلاعات تكميلي را دريافت كنند.

مرجع : سازمان فناوری اطلاعات

تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن