تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتصاب کارگران در پارک المپیک 2016 ریودوژانیرو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتصاب کارگران در پارک المپیک 2016 ریودوژانیرو تهران- ایرنا- اعتصاب بیش از دو هزار کارگر ساختمانی باعث کند شدن روند کار در پارک المپیک محل اصلی برگزاری بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو شده است.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ریو مایس سخنگوی کنسرسیوم ساختمان سازی در دومین روز اعتصاب در روز جمعه گفت ممطئن نیست که چه زمان فعالیت ها از سرگرفته می شود.
وی در بیانیه ای اظهار داشت انتظار می رود هر گونه زمان تلف شده به سرعت جبران شود و این اعتصابات بر جدول زمانی ساخت و سازها تاثیری نگذارد.
وی با اشاره به اعتصاب 2300 کارگر گفت ما قرارداد داریم و دلیلی با کار نکردن این کارگران نیست.
مسئولان اتحادیه کارگری علت اعتصاب را شرایط کاری و دستمزدها اعلام کردند.
دو هفته پیش یک تیم از بازرسان کمیته بین المللی المپیک در بازدید از ریودوژانیرو اعلام کردند بازیها با چالش مهلت زمانی روبرو ست.
توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک به طور مکرر گفته است که ریودوژانیرو فرصتی برای از دست دادن یک روز هم ندارد. برخی بیم آن دارند که این بازیها نظیر جام جهانی با تاخیرهایی مواجه شود.
این اعتصابان به فهرست مشکلاتی که برگزارکنندگان بازیها و در حالی که فقط دو سال تا آغاز المپیک 2016 باقی مانده است اضافه شده است.
ساخت و ساز در دومین محل برگزاری بازیها در شمال ریودوژانیرو هنوز آغاز نشده است. کار بر روی زمین گلف المپیک نیز به تاخیر افتاده است.
آلودگی شدید آب در خلیج گوانابارا ریودوژانیرو محل برگزاری مسابقات قایقرانی المپیک یک نگرانی فزاینده ایجاد کرده است. قرار است در ماه اوت یک مسابقه آزمایشی در این محل برگزار شود. مقامات کمیته بین الملللی المپیک اظهار داشته اند در صورت آلودگی آب سلامت ورزشکاران را به خطر نمی اندازند.
براساس محاسبات انجام شده برزیل 15 میلیارد دلار برای برگزاری بازیهای المپیک هزینه خواهد کرد که از منابع عمومی و خصوصی تامین می شود.
ورزشی(6)**1584**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن