تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814691633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جدید آمریکا در سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: طرح جدید آمریکا در سوریه


آمریکا در اقدامی به منظور تقویت معارضان، طرح گسترش آموزش شورشیان معارض سوری و ارسال محموله سلاح های «کوچک» را در برنامه خود قرار داده ،این اقدام آمریکا در پی شکست مذاکرات صلح بین طرفین سوری و همزمان با پیشرفت های چشمگیر ارتش سوریه صورت می گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از «رویترز»، دو منبع امنیتی آمریکایی، اعلام کردند واشنگتن طرح گسترش آموزش شورشیان معارض سوری و ارسال محموله های سلاح های «کوچک» را در برنامه خود قرار داده است.

 طرح جدید آمریکا برای حمایت از معارضان سوری
این اقدام آمریکا در پی شکست مذاکرات صلح بین طرفین سوری و همزمان با پیشرفت های چشمگیر ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور، صورت می گیرد.

 طرح جدید آمریکا برای حمایت از معارضان سوری

 طرح جدید آمریکا برای حمایت از معارضان سوری

دو منبع آگاه از این طرح اعلام کردند واشنگتن کمک ها به معارضان سوری را افزایش خواهد داد و محموله های تسلیحاتی را به گروه های شورشی «میانه رو» که بیشتر در اردن و در مرزهای جنوبی سوریه حضور دارند، ارسال خواهد کرد.

به گفته این مسئولان آمریکایی، انتظار می رود این کمک های اضافی «متوسط» باشد و «موشک های زمین به هوا را شامل نشود.»

در حالی که نیروهای دولتی سوریه، طی ماه های اخیر بسیاری از مناطق اشغال شده توسط شورشیان را به کنترل خود در می آورند، معارضان سوری، آمریکا را ترغیب کردند کمک های تسلیحاتی خود از جمله موشک های زمین به هوا را افزایش دهد و فشارهای نظامی را علیه نظام «بشار اسد» تشدید کند.

این مسئولان آمریکایی در عین حال افزودند «آمریکا از احتمال دستیابی گروه های تندرو به سلاح های پیشرفته نگران که ممکن است با آنها اسرائیل یا هواپیماهای مسافربری را هدف حمله قرار دهند، نگران است.»
 


شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن