تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاليشاه: راه‌آهني‌ها به من نامهرباني کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عاليشاه: راه‌آهني‌ها به من نامهرباني کردند
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران پرسپوليس بايد دعا کنند استقلال مقابل فولاد نتيجه بگيرد و ما هم دو بازي آينده را ببريم.

اميد عاليشاه در خصوص شرايط پرسپوليس در دو بازي آينده اظهار داشت: ما بايد با توجه به پيروزي روحيه‌بخشي که مقابل داماش داشتيم ابتدا کار خودمان را انجام دهيم و سپس بازي تيم‌هاي ديگر برايمان مهم باشد. من فکر مي‌کردم با برد داماش 80 درصد از راه قهرماني را رفتيم ولي با توجه به نتايج تيم‌هاي ديگر و مخصوصا فولاد مقابل تراکتورسازي به نظرم بايد به دنبال اتفاقات ديگر در بازي‌هاي روز يکشنبه باشيم.

به گزارش فارس، وي افزود: به نظرم همه پرسپوليسي‌ها بايد دعا کنند تا استقلال بتواند مقابل فولاد به نتيجه خوب برسد البته اين موضوع در گرو اين است که ما بتوانيم 6 امتياز بازي آينده را بگيريم و به هدفمان برسيم.

عاليشاه در مورد گلي که به داماش زد و داور آن را مردود اعلام کرد گفت: به نظرم آن گل آفسايد نبود و همه چيز را به نظر کارشناسان مي‌سپارم.

عاليشاه در مورد مشکلات مالي قرمزپوشان نيز گفت: اميدوارم اين مشکلات حل شود چون بچه‌هاي ما خيلي وقت است که مشکل دارند. اميدوارم که در اين چند روز خبرهايي بشود و اين بچه‌ها هم بتوانند با خيال راحت کار خود را دنبال کنند.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ سوالي که چند درصد فکر مي‌کنيد قهرمان شويد گفت: حساسيت بازي‌ها براي ما و فولاد و برخي تيم‌ها يکسان است. ما بايد کار خودمان را انجام دهيم و اميدوار باشيم. نمي‌شود درصد مشخص کرد و پيش‌بيني کنيم بايد ببريم و چشم انتظار نتايج تيم‌هاي ديگر باشيم.

وي در پايان درباره بازي با راه‌آهن نيز گفت: دوست ندارم در مورد راه‌آهن حرف بزنم فقط خيلي خوشحالم که اين تيم به ليگ برتر صعود نمي‌کند چون متاسفانه يکسري نامهرباني به من مسئولان اين تيم کردند که به نظرم کار درستي نبود اما ما بايد در دو بازي آينده فقط به برد فکر کنيم همين و بس.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/16 09:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن