تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803053166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قمری:98درصدبرنامه های فدراسیون دوچرخه سواری در سال92 تحقق پیدا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قمری:98درصدبرنامه های فدراسیون دوچرخه سواری در سال92 تحقق پیدا کردند تهران - ایرنا - رییس فدراسیون دوچرخه سواری بابیان اینکه 98 درصد برنامه های این فدراسیون درسال 92اجرایی شده است،عملکردفدراسیون دوچرخه سواری در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد.


خسرو قمری روز شنبه درگفت وگو باایرنادرموردافت و خیزهای دوچرخه سواری ایران و علت نداشتن درخشش لازم در رقابت ها گفت : متاسفانه در سال های گذشته به برخی موضوعات توجه گلخانه ای شده و به زیر مجموعه ها و مسائل پایه ای اهمیت کمتری داده شده است.
وی یادآور شد: به دلیل توجه به رده سنی امید و جوانان در سال گذشته حدود 75 تا 80 رکابزنان به مسابقات قهرمانی آسیا در هند اعزام شدند که کسب 10 مدال نتیجه قابل قبولی برای تیم ایران در این رقابت ها بود.
قمری اضافه کرد: توجه به مربیان داخلی و رده های سنی جوانان و افراد مستعد، کسب رتبه اول این فدراسیون در قاره آسیا، ارتقاء تور دوچرخه سواری آذربایجان از درجه دو به یک، میزبانی رقابت های تریال باشگاه های آسیا با کمترین منابع اعتباری، مدیریت هزینه و صرفه جویی در منابع و داشتن کمترین بدهی به زیر مجموعه ها از عملکرد های مثبت این فدراسیون در سال های اخیر بوده است.
وی با ابراز تاسف از اینکه عملکرد و اقدامات مثبت فدراسیون دوچرخه سواری و نتایج بدست آمده درلابلای خبرها گم می شود، اظهار داشت :رسانه ها معمولا موضوعات کوچک را برجسته می کنند، بر اساس واقعیت و آمار موجود عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری نسبت به سال های گذشته خوب بوده است.

* برای حضور قدتمندانه در اینچئون تلاش می کنیم
وی به برنامه های پیش روی این فدراسیون در سال جاری اشاره کرد و گفت : مسابقات قهرمانی آسیا در قراقستان در خرداد ماه، المپیک جوانان در چین و بازیهای آسیایی اینچئون از مهمترین برنامه های پیش روی تیم دوچرخه سواری است که اصل و مبنای برنامه های فدراسیون همسو با این سه رویداد خواهد بود.
قمری تاکید کرد: به لحاظ فنی و اجرایی تمامی توان و برنامه ها را به این رقابت ها معطوف ساخته وبااقتدار و آمادگی لازم در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری درمورد منابع لازم برای آمادگی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها گفت : با صرفه جویی و استفاده درست از منابع و سیاست اقتصاد مقاومتی موانع موجود را برداشته و مقتدرانه در این رقابت ها شرکت می کنیم.

* جایگزینی برای قهرمانان تربیت نشده است
وی در مورد بهره گیری از نیروهای جوان در ترکیب تیم ملی و اینکه اقداماتی برای جایگزینی قهرمانان در سال های اخیر صورت گرفته است، اظهار داشت: اینکه قهرمانان تیم ها به سمت بازنشستگی پیش می روند مساله ای است که باید بدان توجه کرد، متاسفانه این جایگزینی هنوز اتفاق نیافتاده است.
قمری به برنامه استعدادیابی در آموزش و پرورش و اقداماتی در این زمینه اشاره کرد و گفت : دوچرخه سواران مستعد در رده های سنی مختلف شناسایی شده و از این افراد برای حضور در اردوها دعوت به عمل آمده است.
وی بابیان اینکه در بخش آموزش نیز اقدامات زیربنایی خوبی صورت گرفته است، افزود: مبنا و برنامه فدراسیون این است که افرادی را آرام آرام جایگزین قهرمانان و پیشکسوتان این رشته ورزشی کند، رکابزنانی در رده سنی امید و جوانان عضو تیم ملی شده اند تا در آینده جانشینان خوبی برای قهرمانان باشند.
قمری توضیح داد:به منظور توجه به رده های مختلف سنی، برای مسابقات قهرمانی آسیا از رده های سنی جوانان ، امید و بزرگسالان در بخش زنان و مردان استفاده خواهیم کرد. همچنین در المپیک نوجوانان، از نوجوانان و جوانان مستعد بهره خواهیم گرفت و در مسابقات اینچئون که رده سنی آزاد است از بهترین ها و باسابقه ترین رکابزنان استفاده می کنیم.

* اجرایی شدن 98 درصد تقویم سال 92
وی درمورداجرایی شدن برنامه های سال گذشته این فدراسیون گفت:بر اساس منابع مالی و بودجه تخصیص داده شده، 98 درصد برنامه های گنجانده شده در تقویم سال 92 را اجرایی کردیم، حتی در برخی موارد هم بیش از توان کار شده است.
قمری باتاکید براینکه مجری مصوبات مجمع هستیم، اظهار داشت: در بخش استعدادیابی و ورزش همگانی اقداماتی جدا از تقویم صورت گرفته که چاپ 8 کتاب آموزشی در این حوزه و انتشار دو اثر دیگر از جمله این اقدامات است.
وی با یادآوری اینکه نرخ ارز در سال های اخیر سه برابر شده است، افزود: به رغم داشتن تورم 30 تا 40 درصدی بر اساس صرفه جویی و استفاده از امکانات موجود برنامه های خود را محقق کرده ایم.

* 850 میلیون تومان بودجه فدراسیون دوچرخه سواری
وی به خبرنگار ایرنا در مورد بودجه فدراسیون دوچرخه سواری در سال 93 گفت: با توجه به حساسیت مسابقات، منابعی از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون اختصاص داده می شود، بر اساس تفاهم نامه ای که باکمیته المپیک داشتیم مبلغ 850میلیون تومان بودجه به این فدراسیون اختصاص داده شده است، در اعتبارات وزارتخانه تا به امروز تفاهم نامه ای در این زمینه امضا و موردی ابلاغ نشده است.
وی در مورد کناره گیری برخی تیم ها یا باشگاه ها از عرصه فعالیت و اینکه طرح این مساله تهدید است یا به دلیل نبود بودجه و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد، گفت: باشگاه ها نهاد غیر دولتی هستند که در فضای بخش خصوصی فعالیت می کنندومعمولا اقدامات یا تعطیلی آنها بر اساس اهداف هیات مدیره یا مدیریت کلان صورت می گیرد.
قمری تصریح کرد که فدراسیون قدرت اجرایی مبنی بر اجبار بر فعالیت باشگاه ها ندارد و نمی تواند باشگاه یا تیمی را مجبور به ادامه فعالیت یا تیم داری کند.
وی اضافه کرد: با توجه به ارتباط مدیریتی با باشگاه ها، جلساتی را با مدیران این باشگاه ها به منظور جلوگیری از تعطیل کردن باشگاه ها برگزار کرده ایم و تا حد ممکن تلاش داریم از تعطیلی آنها جلوگیری کنیم، به عنوان نمونه به باشگاه هایی همچون دانشگاه آزادوپیکان یک سال تنفس داده ایم تا پس از رفع مشکلات به لیگ برتر برگشته و دوباره تیم داری کنند.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری مهمترین مساله این تیم ها و باشگاه ها را کمبود بودجه دانست و گفت: البته مواردی بوده که برخی باشگاه های همچون پیشگامان، پتروشیمی و کاشی پرسپولیس یزد که مدتی از عرصه دور بوده پس از رفع موانع با قدرت مضاعف وارد میدان شده و به فعالیت خود ادامه داده اند.
ورزشی (4)**1630**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن