تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815079019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع دغدغه مردم در حوزه سلامت از اولويت هاي دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۳ (۲۱:۶ب.ظ)
رييس جمهوري در پايان بازديد از بيمارستان امام خميني (ره): رفع دغدغه مردم در حوزه سلامت از اولويت هاي دولت است رييس جمهوري صبح امروز(جمعه) از بيماران بخش عمومي بستري در ساختمان استاد نفيسي بيمارستان امام خميني(ره) تهران عيادت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني در اين بازديد از بيماران احوال پرسي و با اهداي گل و شيريني از آنان عيادت کرد.
رييس جمهوري پس از عيادت از بيماران بستري در بيمارستان امام خميني(ره) در جمع وزير، معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و رييس و مسولان دانشگاه علوم پزشکي امام خميني (ره) گفت: نظام سلامت در کشور بايد در جايگاهي قرار گيرد که علاوه بر حفظ شأن مردم بزرگ ايران موجب رونق گردشگري سلامت کشور شود.
دکتر روحاني با تاکيد بر اينکه امنيت، آموزش و نظام سلامت دغدغه اصلي مردم ايران است، افزود: يکي از اصلي ترين اولويت هاي دولت يازدهم رفع نگراني مردم در حوزه سلامت است و اميدواريم در سال ۱۳۹۳ جايگاه بهداشت و درمان درکشور بيش از پيش ارتقا يابد.
رييس جمهوري با بيان اينکه حل مسايل مربوط به نظام سلامت کشور با وجود عزم دولت و اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها در کوتاه مدت ميسر نيست ، خواستار حضور همه مردم به ويژه خيرين در اين حوزه شد.
دکتر روحاني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينکه بايد سرمايه گذاري بيشتري در امر بهداشت به منظور پيشگيري از بروز و گسترش بيماري انجام شود، از تغذيه سالم، ورزش و حل دغدغه هاي اجتماعي و کم کردن فشار رواني به عنوان راهکارهايي براي از بين بردن زمينه هاي بيماري ياد کرد.
رييس‌جمهوري همچنين بر بهره برداري درست از امکانات و تجهيزات پزشکي با توجه به نياز کشور به واردات آنها از خارج تاکيد کرد و گفت : بدون شک کاهش فشارهاي رواني، ارتباط مثبتي با روند بهبود بيمار دارد و در اين زمينه ارتباط خوب پزشک با بيمار و هماهنگي بخش هاي مختلف بيمارستان با يکديگر بسيار موثر است.
دکتر روحاني سپس با بيان اينکه بيمارستان امام خميني(ره) با توجه به قدمت، امکانات و ظرفيتش مي تواند در جايگاهي قرار گيرد که مايه مباهات و افتخار کشور باشد، گفت: اين بيمارستان با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده بيش از پيش تجهيز خواهد شد تا در خدمت مردم گوشه و کنار ايران اسلامي باشد.
رييس‌جمهوري ادامه داد: جامعه پزشکي در دوران دفاع مقدس با ايثار و فداکاري به رسالت خود جامه عمل پوشاندند و امروز نيز کشور نيازمند همين روحيه است تا فرهنگ نوع دوستي و خيّر بودن بيش از پيش در جامعه جاري و ساري شود.
پيش از اين نشست و در آخرين روز از تعطيلات نوروز ۱۳۹۳ رييس جمهوري با حضور در بخش عمومي بيمارستان امام خميني(ره) از بيماران بستري در اين بيمارستان عيادت کرد.
دکتر روحاني در اين ديدار صميمي که بيش از دو ساعت به طول انجاميد با حضور بر بالين بيماران به صورت جداگانه جوياي احوال آنان شد و دستوراتي براي حل مشکلات آنها صادر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن