تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813262641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرام سازي محيط اطراف حرم مطهر از وسائط نقليه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۵۴ب.ظ)
شهردار قم خبر داد: آرام سازي محيط اطراف حرم مطهر از وسائط نقليه شهردار قم گفت: به منظور رفع مشكلات ترافيكي در هسته مركزي شهر و اطراف حرم مطهر طرح آرام سازي محيطي اطراف حرم از وسائط نقليه شخصي اجرايي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در ديدار با مردم منطقه سالاريه در خصوص وضعيت اطراف حرم مطهر گفت: وضعيت اطراف حرم مطهر مطلوب ما نيست و براي اين منطقه طراح‌هايي را نيز ارائه كرده‌ايم.
وي بيان داشت: طرح مد نظر ما آرام سازي محيطي آن منطقه از وسائط نقليه شخصي و استفاده از وسائط نقليه عمومي است تا زائران بتوانند با آرامش به زيارت بپردازند.
شهردار قم عنوان داشت: طرح آرام سازي بايد از حرم مطهر در خيابان ارم تا چهار راه شهدا، از سمت خيابان چهارمردان تا تقاطع عمارياسر و از ميدان بزرگ امام خميني(ره) تا ميدان سعيدي انجام شود كه در طرح جامع شهري نيز اين موضوع ديده شده است.
دلبري عنوان داشت: همه تلاش و همت ما بر ساخت پياده راه است تا زائران در فضايي به دور از ترافيك و سروصداي ناشي از تردد خودروها به زيارت بپردازند.
وي به طرح باغ راه بهار در خيابان بهار اشاره كرد و گفت: اين پياده راه يكي از فضاهايي بود كه با همت مجموعه شهرداري انجام شد و مورد رضايت مردم قرار گرفته و در فاز بعدي اين پياده راه در خيابان چهارمردان انجام خواهد شد.
شهردار قم بيان داشت: آن منطقه وضعيت بسيار نامطلوبي دارد و از سوي ديگر به دليل حضور گسترده زائران به ويژه زوار خارجي بايد فضاسازي مطلوبي ايجاد شود تا ايشان از شهر كريمه اهل بيت(ع) با خاطره خوش خارج شوند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن