تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806340628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهم اقدامات کميته خدمات شهري در طرح استقبال از بهار فاطمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۱۶ب.ظ)
معاون خدمات شهري شهرداري قم مطرح کرد: اهم اقدامات کميته خدمات شهري در طرح استقبال از بهار فاطمي معاون خدمات شهري شهرداري قم، اهم اقدامات کميته خدمات شهري در طرح استقبال از بهار فاطمي را تشريح نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي اصفهانيان مقدم در تشريح اهم اقدامات شهرداري قم در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار فاطمي با محوريت حوزه معاونت خدمات شهري و سازمان هاي تابعه و مناطق هشتگانه اظهار کرد: زمان اجراي طرح از اول بهمن ۹۲ تا ۱۵ فروردين ماه ۹۳ با رويکرد شئونات ايام فاطميه بود.
معاون خدمات شهري شهرداري قم در بيان اهداف اين طرح افزود: ارائه خدمات مطلوب به زائرين، شهروندان و ميهمانان نوروزي، تغيير بهبود سيما و منظر شهري، تامين مايحتاج و اقلام ضروري زائرين و ميهمانان نوروزي، ارتقا سطح بهداشت عمومي شهر، اسکان زائرين و ميهمانان نوروزي، اطلاع رساني سريع و صحيح به زائرين و ارزيابي عملکرد و نظر سنجي در خصوص اقدامات انجام شده از جمله اهداف طرح نوروزي معاونت خدمات شهري شهرداري قم بوده است.
دبير کميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلات گفت: براي اجراي طرح بهار فاطمي ۳هزار نفر پرسنل خدماتي، فضاي سبز و ستادي شهرداري قم همچنين ۲۷۰ دستگاه ماشين آلات مکانيزه خدمات شهري در حال آماده باش و فعاليت بوده اند.
معاونت خدمات شهري علاوه بر مجموعه اقدامات اجرايي که براي رفاه عمومي شهروندان و زائرين برعهده داشت برنامه هاي فرهنگي نيز در کنار همه تلاش هاي خود برنامه ريزي کرده بود.
اصفهانيان مقدم برپايي ۵ نمايشگاه فرهنگي در ۵ بوستان در سطح شهر و يک نمايشگاه مرکزي پيرامون مسجد مقدس جمکران را در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و آشنايي با سيره حضرت زهرا(س) را از جمله فعاليت هاي فرهنگي معاونت خدمات شهري در ايام نوروز عنوان کرد و افزود: در اين ايام بيش از ۳۰ هزار بسته فرهنگي در بين زائرين، مسافرين و شهروندان توزيع شده است.
معاون خدمات شهري شهرداري قم بيان کرد: در اين طرح برنامه استقرار و فعاليت ستادهاي ۸گانه خدمات رساني و اطلاع رساني از ۲۷اسفند تا ۱۵فروردين نيز انجام شده است.
دبير کميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلات با اشاره به فضاهاي تجهيز شده براي زائرين و مسافرين گفت: در راستاي رفاه حال مسافرين و زائرين تجهيز و آماده سازي کليه بوستان هاي شهر خصوصا بوستان هاي ۱۵گانه اسکان زائر و ۲ بوستان ويژه کمپينگ زائر براي اولين بار در استان در بوستان هاي فدک و امام رضا صورت گرفت.
اصفهانيان مقدم ادامه داد: فضاهاي اقامتي شامل سکوهاي مسقف و غيرمسقف جهت اسکان، فضاهاي رفاهي شامل رستوران و اغذيه فروشي، فضاهاي مذهبي، فضاهاي مورد نياز جهت پارکينگ، فضاهاي بهداشتي و خدماتي شامل محوطه سازي، نورپردازي، سيستم صوت، مبلمان شهري و … از ديگر خدمات رفاهي بود که براي زائرين و مسافرين آماده سازي شده بود.
معاون خدمات شهري شهرداري قم خاطرنشان کرد: براي ايام نوروز برنامه ساماندهي و فعاليت اکيپ هاي ۱۶گانه تخلفات شهري در سطح مناطق ۸گانه در راستاي رفع ناهنجاري هاي اجتماعي، متکديان و دست فروشان؛ سيتم مديريت يکپارچه پسماندهاي شهري در راستاي ايجاد شهري پاک و نظيف از طريق آماده باش و فعاليت پيمانکاران خدمات شهري در ايام نوروز و پاياني سال با توجه به افزايش ۳۰-۴۰ درصد پسماندهاي شهري، تهيه و توزيع ۵تن کيسه زباله معموليو خودرويي، ۱۳۰۰عدد کارتن پلاست و نصب ۹۰۰سطل هاي سه گانه تفکيک در مبدا به طور جدي دنبال و اجرا شد.
وي با اشاره به عملکرد ناوگان حمل و نقل همگاني ويژه نوروز ۹۳ اظهار کرد: در اين ايام در مجموع ۴ هزار و ۵۳۰ شامل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۴ هزار دستگاه تاکسي و ۲۳۰ دستگاه خودروي ون ارائه خدمات داشتند.
اصفهانيان مقدم آماده سازي ظرفيت ۵هزار دستگاه پارکينگ خودرو با محوريت اطراف حدم مطهر کريمه اهل بيت (س) و مسجد مقدس جمکران شامل پارکينگ زائر، پارکينگ ضلع شرقي حرم مطهر، پارکينگ مکانيزه طبقاتي معلم، پارکينگ حاشيه بلوار زائر و مسجد مقدس جمکران از ديگر اقدامات خدماتي اين معاونت عنوان کرد.
معاون خدمات شهري شهرداري قم افزود: استقرار و فعاليت ويژه اکيپ هاي عملياتي آتش نشاني شامل ۲۳۰ نفر پرسنل آتش نشاني به مراه ۶۶ دستگاه خودروهاي سبک و سنگين، ۳۰دستگاه موتورسيکلت مجهز به EFT با محوريت مراکز و محل هاي اسکان زائرين، هسته مرکزي شهر و مسجد مقدس جمکران از جمله اقداماتي بود که در راستاي افزايش ضريب ايمني شهر انجام شد.
دبير کميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلاتطرح پاکسازي مبادي ورودي شهر از پسماندهاي عمراني و آلاينده هاي زيست محيطي را مورد توجه قرار داد و در ادامه گفت: پاکسازي و تنظيف معابر و شوارع شهري، تهيه و نصب پارچه ها و الوان هاي رنگي، نصب المان ها و سفره هفت سين با مضامين فاطمي و رنگ آميزي جداول و نيوجرسي ها از جمله اقدامات معاونت خدمات شهري ويژه ايام نوروز ۹۳ بوده است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن