تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد بيش از ۱۱۱ هزار نفر از اماکن تاريخي استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۲۴ب.ظ)
دبير کميته اسکان ستاد تسهيلات زائرين قم: بازديد بيش از ۱۱۱ هزار نفر از اماکن تاريخي استان قم دبير کميته اسکان ستاد تسهيلات زائرين از بازديد ۱۱۱ هزار و ۹۴۵ نفر از اماکن تاريخي شاخص اين استان در ۱۵ روز گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عيسي رضايي در اين باره اظهار کرد: بيت حضرت امام خميني(ره)، تيمچه بازار، مقابر گنبد سبز، خانه ملاصدرا، کاروانسراي پاسنگان، مسجد جامع، گنجينه آثار مراجع، موزه زند و يزدان پناه را از شاخص ترين آثار تاريخي استان قم است.
وي بيان داشت: ۱۲ هزار و ۷۶۳ نفر از بيت امام خميني(ره)، ۵۹ هزار و ۸۴۷ نفر از تيمچه بازار، سه هزار و ۹۷ نفر از مقابر گنبد سبز، هفت هزار و ۴۶۹ نفر از خانه ملاصدرا، دو هزار و ۵۶۳ نفر از کاروانسراي پاسنگان و سه هزار و ۱۶۱ نفر نيز از مسجد جامع قم بازديد کردند.
وي اضافه کرد: ۱۲ هزار و ۳۰۶ نفر از گنجينه آثار مراجع، يکهزار و ۲۸۱ نفر از موزه يزدان پناه و ۹ هزار و ۴۵۸ نفر از موزه زند در اين مدت بازديد کردند.
رضايي با اشاره به وجود ۵۰ اثر تاريخي قابل بازديد در استان قم گفت: اين اماکن شامل اماکن ثبت شده تاريخي و بقاع ثبت شده امامزادگان است.
وي در ادامه به تعداد بالاي آثار تاريخي در قم اشاره کرد و افزود: ۳۵۰ اثر ثبت شده در استان قم وجود دارد که برخي از اين اماکن به دلايل مختلفي چون فراهم نبودن زيرساختها، نبود و يا مسدود بودن راه هاي و نيز شرايط آثار، امکان بازديد از همه اماکن وجود ندارد.
وي يادآور شد: اين آمار بر اساس آخرين آمار اعلام شده از سوي ستاد، تعداد بازديدکنندگان از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا چهاردهم فروردين ماه امسال محاسبه شده است.
رضايي تصريح کرد: بيت تاريخي امام خميني(ره) و موزه آثار مراجع امسال بيشترين بازديدها را داشته است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن