تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814940219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران از ترفندهای شیطانی نمی‌ترسد/اروپا و آمریکا و ریشه صهیونیستی مبارزه ناموفقی را با معنویت آغاز کرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


سیاسی > نیروهای مسلح واکنش سرلشکر فیروزآبادی به قطعنامه اتحادیه اروپا:
ایران از ترفندهای شیطانی نمی‌ترسد/اروپا و آمریکا و ریشه صهیونیستی مبارزه ناموفقی را با معنویت آغاز کرده‌اند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران اسلامی را با این ترفندهای شیطانی نمی‌توان ترساند افزود: اقدام مداخله جویانه اتحادیه اروپا و تعیین تکلیف برای ملت بزرگ ایران و اظهار همدستی با سران فتنه تا حمایت از همجنس‌بازان از مشخصات چهره سیاه اروپا است.



به گزار ش خبرگزاری مهر،سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک آغاز سال 93 سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به ملت ایران، در واکنش به قطعنامه راهبردهای مداخله جویانه اتحادیه اروپا در قبال جمهوری اسلامی اظهار داشت: بار دیگر حیله‌های صهیونیستی از قطعنامه سخیف جامعه اروپا سردرآورد، قطعنامه‌ای که سراسر مغایر حقوق بشر است.

وی افزود: اروپا با اشتباه و جرمی که در اوکراین مرتکب شد، بار دیگر اشتباه محاسباتی خود در قبال ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی را تکرار کرد.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه جامعه اروپا در این قطعنامه چهره زشت خود را آشکار ساخت، تصریح کرد: اقدام مداخله جویانه اتحادیه اروپا و تعیین تکلیف برای ملت بزرگ ایران و اظهار همدستی با سران فتنه تا حمایت از همجنس‌بازان از مشخصات چهره سیاه اروپا است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه یادآور شد: بخش آخر این بیانیه نشان می‌دهد که اروپا همه امیدش به عمل شنیع همجنس‌بازان ختم می‌شود! که ضد حقوق طبیعی انسان‌ها و مغایر آموزه‌های پیامبران بزرگ الهی و دین مقدس اسلام است.

سرلشگر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه «اروپا و آمریکا و ریشه صهیونیستی آنها باید بدانند مبارزه ناموفقی را با معنویت و نور آغاز کرده‌اند که شکست آن هم اکنون قطعی است»، گفت: ملت‌های جامعه اروپا با احساس سرافکندگی از مواضع زشت مسئولان خود قطعا معنویت و نور را انتخاب خواهند کرد.

عضو شورای امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران با اقتدار به مبارزه علیه انحطاط اخلاقی ادامه خواهد داد، افزود:‌ ما به این مبارزه افتخار کرده و توصیه می‌کنیم خردمندان جامعه اروپا به تجدید نظر نسبت به این مواضع غیرقانونی و ضد حقوق بشری اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: ایران اسلامی را با این ترفندهای شیطانی نمی‌توان ترساند، ما خواهان انحطاط سقوط اخلاقی در اروپا هم نیستیم و بازگشت آنها را به تعالیم پیامبران گرامی سفارش می‌کنیم.
 


۱۳۹۳/۱/۱۵ - ۱۶:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن