تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806744430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمانان نوروزی شبکه مخابرات مازندران 15 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران بهروز باباجاني با مهر مطرح کرد:
مهمانان نوروزی شبکه مخابرات مازندران 15 درصد افزایش یافت
نوشهر-خبرگزاری مهر: مديرعامل مخابرات استان مازندران با اشاره به ثبت مهمانان نوروزی در شبکه وی. آی. آر مخابرات استان گفت: بیش از 15 درصد افزایش مهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته در شبکه مخابرات استان ثبت شده است.



بهروز باباجاني در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: بیش از یکصد سایت b.t.s همراه اول در سطح استان نصب شده که باعث شده در نوروز 93 هیچ مشکلی برای عدم دریافت و پوشش مخابراتی وجود نداشته باشد. مديرعامل مخابرات استان مازندران افزود: در نوروز 93 در شبکه وی. آی. آر مخابرات مازندران بیش از 780 هزار مشترک مهمان نسبت به سال گذشته ثبت شده که نشان از افزایش 15 درصدی مشترکین مهمان نسبت به نوروز 92 در مازندران است. وی همچنین از افزایش سرعت دیتا در مازندران خبر داد و تصریح کرد: سرعت دیتای در شبکه سیار استان افزایش یافته و به 150 کیلو بیت بر ثانیه رسیده است. باباجانی سال 93 را به عنوان سال اینترنت بدون قطعی در استان عنوان کرد و  اظهار داشت : رتبه یک ضریب نفوذ و سرعت اینترنت در کشور متعلق به مازندران است. وی تشریح کرد: حجم تبادل اطلاعات در دانلود از مرز32 گیگابایت به 73 گیگابایت در سال 93 خواهد رسید و که با رشد دو برابری برخوردار خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ دیتای اینترنت معمولی در مازندران بالغ بر 83 درصد است و ضریب اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) قریب به 37 درصد بوده که در کشور از رتبه نخست برخوردار است. مديرعامل مخابرات استان مازندران  تاکید کرد: بیش از 180 هزار مشترک دیتا در استان از سرویس های متنوع ارتباطی بهره می گیرند. وی سال 93 را سال تحول در مخابرات مازندران برشمرد و گفت: در سال 93 نسل سوم موبایل(3G ) وارد مازندران خواهد شد و نسل چهارم موبایل نیز در برخی نقاط خاص نصب خواهد شد. مديرعامل مخابرات استان مازندران از حذف پیش شماره های شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت: در سال 93 پیش شماره های تلفن های ثابت شهرهای مازندران حذف خواهد شد و تمامی مشترکین شهرهای استان بدون پیش شماره می توانند با یکدیگر ارتباطات مخابراتی داشته باشند. باباجانی افزود: تمامی شهرهای استان از رامسر تا گلوگاه با 8 رقم شماره و در قالب شهر یکپارچه مخابراتی به یکدیگر متصل خواهد شدو بطور بسیار محسوسی هزینه های مخابراتی مشترکین کاهش خواهد یافت. وی تعداد مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات استان مازندران را یک میلیون و 500 هزار نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به میزان جمعیت این ضریب نفوذ در مشترکین ثابت 50 درصد و یا بعبارتی دیگر از هر دو مازنی یک نفر مشترک ثابت محسوب می شود. وی افزود: هم اکنون بیش از دو میلیون و 300 هزار مشترک سیار در مازندران وجود دارد که ضریب نفوذ موبایل استان به بیش از 71 درصد رسیده و که هر سه نفر جمعیت استان دو نفر به عنوان مشترک سیار مخابرات استان تلقی می شوند.


۱۳۹۳/۱/۱۵ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن