تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف ننگین دشمن در مقابل عظمت ملت ایران هدف قراردادن اقتصاد و فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدف ننگین دشمن در مقابل عظمت ملت ایران هدف قراردادن اقتصاد و فرهنگ است رشت - ایرنا - امام جمعه کلاچای از توابع شهرستان رودسر با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال تحت عنوان «اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: هدف ننگین دشمن در مقابل عظمت ملت ایران، هدف قراردادن اقتصاد و فرهنگ است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاچای افزود : دشمنان انقلاب و نظام از این طریق می خواهند با رواج ابتذال و از سوی دیگر با خسته کردن مردم از نظر اقتصادی، نظام اسلامی را به زانو درآورند اما در این دو عرصه با عزم ملی و مدیریت جهادی می توانیم بر این مشکلات فائق آییم.
وی ادامه داد: استحاله از درون انقلاب با متد فرهنگی و خسته کردن مردم در مسیر انقلاب با به چالش کشیدن مساله اقتصادی، دو راهبرد دشمنان در زمان فعلی علیه نظام ماست که باید با عزم ملی و مدیریت جهادی ، اقتصاد و فرهنگ را به معنای واقعی عملیاتی کنیم .
وی ابراز امیدواری کرد که با همت و عزم ملی و مردمی و به صحنه آمدن همه نیروهای وفادار به انقلاب، بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
وی در ادامه سخنانش؛ به روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: بعد از ملی شدن صنعت نفت، مهم ترین مساله در پیشرفت کشور دانش صلح آمیز هسته ای به برکت بهره گیری از نیروهای داخلی و بومی است.
حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: ما باید قدردان این دانشمندان هسته ای که در این راه شهدایی تقدیم انقلاب شد، باشیم و از این جایگاه حفاظت کنیم.
وی با اشاره به این مطلب که هجمه دشمن امروز تنها بواسطه انرژی هسته ای نیست، بیان داشت: اگر مشکل هسته ای حل شود، اشکالات دیگر و حربه های دیگر علیه نظام ما علم می کنند که نمونه بارز آن را در قطعنامه ظالمانه، ناجوانمردانه و خباثت آمیز اتحادیه اروپا علیه نظام در بکارگیری مطالبی همچون نقض حقوق بشر و ... می بینیم که واقعا شرم آور است.
حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: در این موضوعات به آینده نگری رهبری انقلاب بهتر پی می بریم که فرمایشات ایشان در اینجا کاملا نمایان است.
امام جمعه کلاچای تصریح کرد: ملت ایران برای دفاع از دین و آرمان خود ، ثابت قدم است و این حرف هایی که اتحادیه اروپا می زند، مطلب جدیدی نیست.
وی افزود: اتحادیه اروپا با این گونه سخنان سخیف که داعیه روشنفکری و مدنیت را دارد، خود را در مسیر حیوانیت غوطه ور کرده است.
وی در خاتمه سخنانش از شورا و شهرداری کلاچای خواست در روند انتقال بازار هفتگی به مکان جدید اهتمام ورزند.
کلاچای از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان واقع است.ک/2
7290/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن