تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقار‌نسب:‌ بايد کي‌روش را حفظ کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ذوالفقار‌نسب:‌ بايد کي‌روش را حفظ کنيم
کارشناس فوتبال درباره هم‌گروه‌هاي ايران در جام ملت‌هاي آسيا گفت: تيم ايران بايد در اين رقابت‌ها هوشياري لازم را داشته باشد زيرا تيم‌هاي عربي در صورت امکان حتما براي صعود به يکديگر کمک مي‌کنند.

بيژن ذوالفقارنسب درباره حضور تيم‌هاي امارات، بحرين و قطر در گروه ايران در جام ملت‌هاي آسيا اظهار کرد: هم‌گروه‌هاي تيم ملي ايران تيم‌هايي هستند که سال‌ها با آن‌ها در ارتباط هستيم و شناخت کافي و متقابل از يکديگر داريم و در بيشتر مواقع هم تيم ايران برنده بازي‌هاي رودررو بوده است. با اينکه بحرين و قطر در سال‌هاي اخير مزاحمت‌هايي را براي تيم ما ايجاد کرده‌اند اما اگر در اين جام از شرايط خوبي برخوردار باشيم قاعدتا با مشکلي روبه‌رو نخواهيم بود.

به نقل از ايسنا، او درباره اتلاف وقت و جنگ رواني تيم‌هاي عربي گفت:‌ به دليل اين ويژگي تيم‌هاي عربي، ايران مشکلاتي را در مواجه با چنين تيم‌هايي داشته است اما اگر بازيکنان تمرکز و برنامه لازم را براي بازي‌ها داشته باشند مي توانيم اين مشکل را برطرف کنيم. تنها نگراني اين است که اگر شرايط به گونه‌اي رقم بخورد که تيم‌هاي عربي به کمک يکديگر احتياج داشته باشند (تباني)، قطعا اين کار را به راحتي انجام مي‌دهند و براي جلوگيري از اين مساله ما بايد هوشيار باشيم تا وضعيت به اين جا نرسد. به هرحال رقابت ورزشي سختي و مشکلاتي را به همراه دارد که براي رسيدن به هدف بايد آن‌ها را تحمل کرد.

کارشناس فوتبال درباره ميزان شانس ايران براي قهرماني در اين رقابت‌ها تصريح کرد: تيم ملي ما هر زماني که تمرکز لازم را براي شرکت در مسابقات داشته، توانسته نتايج خوبي را به دست آورد. اميدوارم نتايج ايران در جام جهاني هم به گونه‌اي رقم بخورد که تاثير خوبي در جام ملت‌هاي آسيا براي ما داشته باشد.

بيژن ذوالفقارنسب درباره تمديد قرارداد کي‌روش و حضور او در راس کادر فني تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا گفت: ما بايد براساس برنامه خودمان عمل کنيم و مصلحت نيست که در اين‌باره وارد جنگ رواني بشويم و بايد اين مساله را مديريت کنيم. به عقيده من فدراسيون بايد اتاق فکري تشکيل دهد تا برنامه‌هاي لازم را انجام دهند اما طبق ضوابط و نيازها به نظرم اگر کي‌روش حفظ شود بهتر است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/01/15 14:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن