تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820832139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دریافت عوارضی از گردشگران در پارک جنگلی نور تخلف محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران باقری:
دریافت عوارضی از گردشگران در پارک جنگلی نور تخلف محسوب می شود
ساری - خبرگزاری مهر: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: هرگونه دریافت عوارضی از گردشگری در پارک جنگلی نور تخلف محسوب می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین باقری صبح جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: اگر بدون اخذ مجوز اقدام به دریافت مبلغ و عوارضی از گردشگران در پارک جنگلی نور شود، خلاف است. وی اظهار داشت: کلیه تاسیسات گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمانها و مناطق نمونه گردشگری باید مجوز فعالیت و بهره برداری را به استناد قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی و آیین اصلاح، درجه بندی و نرخ گذاری از این اداره کل دریافت کنند. وی عنوان کرد: نرخ مورد عمل و فعالیت خدمات ارائه شده در آن منطقه گردشکری بر اساس آیین نامه ذکر شده توسط اداره کل میراث فرهنگی تعیین و جهت ابلاغ به مدیریت مجموعه ابلاغ می شود. باقری عنوان کرد: اگرچه واحدهایی، تاسیسات مناطق نمونه گردشگری اقدام به خدمات کنند ولی مجوز دریافت نکنند مرتکب تخلف شده و برابر مقرارت با آنان برخورد می شود. به گفته باقری، نرخ ورودی وسایل نقلیه با سرنشین بر اساس نوع ماشین بوده که نرخ سواری سه هزار تومان، مینی بوس، 10 هزار و اتوبوس 14 هزار تومان بوده که برای تمام مناطق گردشگری بویژه پارکهای جنگلی یکسان است. معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران بیان داشت: َکلیه مناطق گردشگری مطالعات امکان سنجی صورت گرفت و طرح جامع گردشگری را باید سرمایه گذار مشخص کند و از از آنجاییکه عرصه پارکهای جنگلی متعلق به دولت و منابع طبیعی الستان است به استناد قانون و ماده 3 واگذار می شود. وی با بیان اینکه یک مغایرت قانونی درباره واگذاری مناطق نمونه گردشگری وجود دارد، بیان داشت: طرح جامع گردشگری که سرمایه گذار ارائه می کند مغایر مطالعات امکان سنجی است و اداره کل میراث فرهنگی در این زمیننه یکسری بحث هایی دارد. باقری با اشاره به اینکه در حال حاضر پارک جنگلی سی سنگان به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است ولی درباره واگذاری پارک جنگلی نور این اداره کل هیچگونه اطلاعی ندارد.


۱۳۹۳/۱/۱۵ - ۱۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن