تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815327887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک قاتل در تگزاس آمریکا اعدام شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
یک قاتل در تگزاس آمریکا اعدام شد
مقامات زندانی در تگزاس آمریکا روز پنجشنبه یک قاتل زنجیره ای مظنون را که به اتهام کشتن یک دختر نوجوان با چاقو مجرم شناخته شده بود ، اعدام کردند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، اعدام این مرد یک روز پس از آن انجام شد که دادگاه فدرال استیناف خواسته های این مرد را در خصوص ماده سمی مورد استفاده برای اعدام خود رد کرد.

مقامات اعلام کردند تامی لین سلز 49 ساله در ساعت شش و 27 دقیقه بعد از ظهر و در پی تزریق ماده سمی در زندان دولتی هانتسویل در تگزاس اعدام شد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاعات مجازات اعدام ، از ابتدای سال 2014 سلز پانزدهمین فردی است که در آمریکا و پنجمین فردی است که در تگزاس اعدام می شود. تگزاس ایالتی است که بیش از ایالات دیگر مجازات اعدام در آن رواج دارد.

وکلای سلز اعلام نشدن نوع ماده سمی مورد استفاده در اعدام او را به چالش کشیدند و تا حدودی نیز به موفقیت هایی دست یافتند ولی دادگاه عالی آمریکا آخرین درخواست استیناف سلز را ساعاتی قبل از اعدام او رد کرد. کمی پس از رد این دادخواست، وکلای سلز اعلام کردند امیدوار بودند مقامات دادگاه عالی آمریکا و تگزاس در نهایت در زمینه حفاظت از حقوق زندانیان شفاف تر عمل کنند.

ماری لوین و جاناتان راس در بیانیه ای اعلام کردند:« بدون وجود شفافیت درباره نوع ماده سمی مورد استفاده برای اعدام و همچنین منبع و میزان خالص بودن این مواد سمی، ابراز اطمینان از انسانی و قانونی بودن اعدام غیر ممکن است.»
سلز به اتهام کشتن یک دختر 13 ساله با چاقو و تلاش برای قتل یک دختر ده ساله دیگر در آستانه سال نو در سال 1999 مجرم شناخته شد.

 سلز به 70 فقره قتل اعتراف و اعلام کرد از 16 سالگی اقدام به کشتن افراد کرده است.
از زمان وضع قانون اعدام در تگزاس در سال 1976 تاکنون؛ 513 نفر در این ایالت اعدام شده اند.




1393/1/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن