تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806689163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام پاروزنان آبهای آرام ایران به سه کشور ایتالیا، جمهوری چک و مجارستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعزام پاروزنان آبهای آرام ایران به سه کشور ایتالیا، جمهوری چک و مجارستان تهران - ایرنا - مدیر تیم های ملی قایقرانی از اعزام احتمالی تعدادی از پارو زنان آبهای آرام شرکت کننده در اردو به مسابقات کاپ های 2،1 و 3 جهانی در کشورهای ایتالیا، جمهوری چک و مجارستان در اواخر اردیبهشت ماه امسال خبر داد.


ایرج اقلیمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد نخستین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام در رشته های کایاک و کانو مردان بزرگسال که از پنج فروردین در دریاچه آزادی آغاز شده، اظهار داشت: این اردو ششمین مرحله در بخش مردان و پنجمین مرحله اردوی زنان است.
وی هدف از برگزاری اردو های مستمر و تمرینات را حضور مقتدرانه در بازیهای اینچئون کره جنوبی و مدال آوری عنوان کرد و افزود: در این مرحله از اردو 10 نفر از مردان بزرگسال در رشته کایاک، 7 نفر در رشته کانو مردان و 5 تن از زنان تمرینات خود را پیگیری می کنند.
اقلیمی با بیان اینکه این اردوها به صورت سه هفته اردو و یک هفته استراحت تا زمان برگزاری رقابت های اینچئون ادامه خواهد داشت، افزود : پس از رقابت های قهرمانی آسیا در شهریور سال گذشته تمرینات خود را به منظور افزایش قدرت و استقامت ورزشکاران به صورت مستمرشروع کرده و امیدواریم در رقابت های اینچئون در فهرست رشته های مدال آور باشیم.
وی گفت : قبل از برگزاری رقابت های اینچئون تلاش داریم تا تعدادی از پارو زنان این رشته را به یکی از مسابقات کاپ های قایقرانی 1، 2 و 3 که در کشورهای ایتالیا ، چک و مجارستان برگزار خواهد شد، اعزام کنیم.
مدیر تیم های ملی قایقرانی کمبود بودجه و استفاده از تجهیزات قدیمی ازسوی قایقرانان ومشخص نبودن وضعیت ریاست فدارسیون را از مهمترین مشکلات برشمرد و افزود : در شرایط فعلی مجموعه از سوی سرپرست اداره می شود که به نظر تثبیت آن موضوع مهمی است.
وی با بیان اینکه پاروزنان از تجهیزات قدیمی هشت سال گذشته استفاده می کنند، گفت: در جلسه ای که با احمد دنیا مالی مشاور وزیر ورزش در توسعه ورزش قایقرانی داشتیم قول خرید جدیدترین قایق ها و کمک های مورد نیاز داده شده است که امیدواریم با انتخاب ریاست فدراسیون مشکلات موجود برطرف شود.
در این مرحله از اردو ایرج اقلیمی به عنوان مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی کایاک، الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی تیم کانوکانادایی و محمود ساویز به عنوان مربیان کایاک تیم بزرگسالان حضور دارند.
احمدرضا طالبیان، علیرضا علی محمدی، حمیدرضا ترکی، آرمین بخشی زاد، افشین شعبانی، رحمت قادری، سعید فضل اولی، علی آقا میرزایی، امین بوداغی و فرزین اسدی ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی کایاک مردان بزرگسال هستند، همچنین کیا اسکندانی، علی باجلان، شاهو ناصری، علی اوجاقی، عادل مجللی، محسن سعادتخواه و پژمان دیوسالاری حاضران در تیم ملی کانوی مردان بزرگسال پارو می زنند.
سارا حنیفه زاده، مهسا آذری، آرزو حکیمی مقدم، مینا عبدالهی و هدیه کاظمی در این اردو تمرینات خود در بخش زنان پیگیری می کنند.این اردو تا 25 فروردین ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی ادامه خواهد داشت.
ورزشی (4)**1630**1379/1647
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن