تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815165682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هند نقش چین در تامین سلاح برای ستیزه جویان را بررسی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هند نقش چین در تامین سلاح برای ستیزه جویان را بررسی می کند دهلی نو - ایرنا - هند درحال بررسی نقش چین در پشتیبانی نظامی از گروه های ستیزه جو فعال درشمال شرق این کشور است .


به گزارش ایرنا، منابع خبری هند روز چهارشنبه اعلام کردند دهلی نو قصد دارد با استرداد ˈویلی نارو ˈ یک قاچاقچی اسلحه از تایلند، نقش یک شرکت چینی تولید کننده سلاح را در پشتیبانی نظامی از گروه های جدایی طلب فعال در شمال شرق هند بررسی کند.
براساس گزارش های منتشره، پس آنکه یک دادگاه در تایلند حکم استرداد ویلی نارو به هند را صادر کرد دهلی نو اکنون با جدیت بیشتری در صدد بررسی چگونگی تامین سلاح برای گروه های شورشی در شمال شرق است .
ویلی نارو 54 ساله اهل کشور تایلند محکوم به فروش غیر قانونی سلاح های چینی به گروه های فعال شبه نظامی مانندˈ ان اس سی انˈ ˈای ام ˈو ˈ اولفا ˈدر شمال شرق هند است.
مقام های رسمی هند مدعی هستند اکثر سلاح های مورد استفاده گروه های شبه نظامی مانند تفنگ های خودکار در یک شرکت تولید سلاح در شمال چین تولید می شوند.
سازمان تحقیقات ملی هند (ان آی ا) که وظیفه بررسی قاچاق اسلحه و مهمات برای گروه های شبه نظامی را بر عهده دارد در ماه آینده گروهی را به تایلند برای استرداد ویلی نارو خواهد فرستاد.
دادگاه تایلند دیروز در حکمی با استرداد نارو به هند موافقت کرد. این فرد با حضور در دادگاه هند به جرم فروش غیر قانونی اسلحه به شورشیان به ارزش دو میلیارد دلار محاکمه خواهد شد.
ویلی نارو سال گذشته توسط پلیس بین الملل دستگیر شد.
تعداد زیادی از گروه های ستیزه جو و شبه نظامی در ایالت های شمال شرق هند فعال هستند و دهلی نو و پکن درموارد مختلف از جمله در ارتباط با امنیت این ایالت ها با یکدیگر اختلاف دارند.
آساق ** 2163 ** 275 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن