تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815009111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حتی اگر نتوانم به بارسا بروم تابستان گلادباخ را ترک می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > ورزش جهان مارک آندره تر اشتگن:
حتی اگر نتوانم به بارسا بروم تابستان گلادباخ را ترک می‌کنم
مارک آندره تر اشتگن دروازه بان آلمانی مونشن گلادباخ اعلام کرد اگر حتی نتواند در تابستان به بارسلونا بپیوندد این باشگاه آلمانی را در پایان فصل جاری ترک خواهد کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، تر اشتگن که یک سال دیگر با مونشن گلادباخ قرارداد دارد پیش از این با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده بود و قرار بود تابستان به این تیم اسپانیایی بپیوندد اما خبر محرومیت باشگاه بارسلونا از جذب یا فروش بازیکن تا تابستان سال 2015 باعث شده پیوستن این بازیکن به جمع کاتالونیایی ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. تر اشتگن در گفتگو با Kolner Express گفت: هنوز چیزی در این مورد نشنیده ام و نمی دانم چرا این سئوال را از من می پرسید. نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم اما بدون شک تابستان مونشن گلادباخ را ترک خواهم کرد. گرد فون بروخ مدیربرنامه های تر اشتگن نیز که هنوز نمی داند این بازیکن می تواند در تابستان به بارسا بپیوندد یا نه معتقد است تر اشتگن پیشنهادهای زیادی دارد و تیم های بزرگ اروپا خواهان او هستند. او می گوید: مطمئن باشید تر اشتگن فصل آینده بدون تیم نمی ماند. من وکیل نیستم اما نمی دانم قراردادهایی که پیش از این خبر نهایی شده شامل محرومیت بارسا می شود یا خیر. محرومیت بارسا از جذب تر اشتگن می تواند یک فاجعه برای این تیم باشد چرا که قرارداد ویکتور والدز دروازه بان اصلی این تیم که فعلا 7 ماه از میادین دور است تابستان به اتمام می رسد و او به عنوان یک بازیکن آزاد می تواند به تیم دیگری بپیوندد.


۱۳۹۳/۱/۱۳ - ۱۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن