تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803014362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیادکار با انگیزه برابر فولاد قرار می‌گیرد/ اولویت‌ قهرمانی در لیگ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرکی عنوان کرد: بنیادکار با انگیزه برابر فولاد قرار می‌گیرد/ اولویت‌ قهرمانی در لیگ است خبرگزاری پانا: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بنیادکار ازبکستان برای زنده نگه داشتن امیدهایش به صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باید با امتیاز اهواز را ترک کند، به همین دلیل از انگیزه کافی برای رویارویی با ما برخوردار است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۲ فروردين ساعت 06:14



به گزارش خبرنگار پانا، حسین فرکی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان در سالن کنفرانس ورزشگاه الغدیر اهواز اظهار کرد: در بازی رفت در خاک ازبکستان در برابر بنیادکار در حالی به نتیجه تساوی دست یافتیم که به راحتی می‌توانستیم با کسب هر سه امتیاز این بازی مهم را پشت سر بگذاریم. وی افزود: البته اکنون ما آماده و مصمم هستیم تا در دور برگشت این رقابتها به خوبی عمل کرده و صعود خود را به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا نهایی کنیم که البته کار صعود به مرحله بعد به هیچ وجه آسان نیست، به همین دلیل بازیکنان ما باید با انگیزه‌ای قوی همانند دور رفت، بازی‌های دور برگشت را دنبال کنند. سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: فولاد در حالی در مقابل بنیادکار قرار می‌گیرد که حریف نسبت به سابقه اش در لیگ قهرمانان آسیا، نتایج ضعیفی کسب کرده است. هم اکنون شرایط این تیم به گونه‌ای رقم خورده که بازی با ما آخرین فرصت این تیم برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا است. فرکی ادامه داد: به همین دلیل آنها از انگیزه‌ای کافی برای کسب امتیاز در اهواز برخوردار هستند و همین امر باعث می‌شود بازی فولاد و بنیادکار از حساسیت خاصی برخوردار باشد. وی همچنین در مورد شرایط فعلی تیم فولاد خوزستان نیز تاکید کرد: وضع روحی و روانی بازیکنان فولاد بسیار خوب است و آنها از انگیزه کافی برای هنرنمایی در رقابتهای آسیایی برخوردار هستند. ما پنج دیدار بسیار حساس در لیگ برتر و آسیا داریم که همه آنها سخت و حساس هستند.
 
سرمربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: ما برای کسب موفقیت در هر دو جام از انگیزه کافی برخوردار هستیم ولی همانگونه که پیش از این هم اعلام کرده بودم، اولویت ما قهرمانی در لیگ برتر است؛ هر چند این امر، اهمیت لیگ قهرمانان آسیا را نزد کادرفنی و بازیکنان تیم فولاد کاهش نداده است. به گزارش خبرنگار مهر، از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه 12 فرودین ماه تیم های فولاد خوزستان و بنیاد کار ازبکستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم که روز 28 اسفندماه گذشته ( سال 92 ) در تاشکند برگزار شد با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن