تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815280446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

« شاهین های صحرا» ی سوریه در کمین تروریست های تکفیری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

« شاهین های صحرا» ی سوریه در کمین تروریست های تکفیری بیروت – ایرنا - « شاهین های صحرا» یگانی از نیروهای زبده و ورزیده ارتش و داوطلبان جوان سوری برای حمله و دفاع هستند که نقشی مهم در نبرد با تروریست های تکفیری برعهده گرفته اند.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبنانی(النشره) ، شاهین های صحرا که بتازگی وارد میدان نبرد کسب در ریف لاذقیه شده اند، تبحری خاص در نصب کمین و انجام ماموریت های سخت و مشکل دارند.
از ماموریت های جدید این نیروی زبده سوری ، حمله به منطقه راس حربه و دفاع از منطقه بویژه نقطه راهبردی موسوم به « 45» در منطقه نظامی کسب اعلام شده است.
شاهین های صحرا ابتدا در استان حمص سوریه و بویژه برای کنترل مرزهای عراق و قطع کمک ها و ارتباطات بین عناصر تروریست مستقر در دو کشور تشکیل شد.
نیروهای رزمی و جنگجو از جمله کارشناسان نظامی ، افسران ، نظامیان بازنشسته و جوانان داوطلب سوریه که بین 25 تا 49 سال عمر دارند، در یگان شاهین های صحرا خدمت می کنند.
این نیروها به سلاح های سبک و متوسط از جمله دوشکا مجهز هستند و در زمان های بسیار ضروری ارتش سوریه بویژه توپخانه از آنها حمایت می کند.
شاهین های صحرا تعداد زیادی عملیات سخت و مهم رزمی را در مرزهای عراق و اردن برعهده داشته و اکنون رزم خود را در منطقه کسب و نزدیک مرزهای ترکیه شروع کرده اند.
خاورم ** 1324 ** شبس 1551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن