تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815008603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوليويرا: تا آخرين بازي مبارزه خواهيم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اوليويرا: تا آخرين بازي مبارزه خواهيم کرد
سرمربي تيم تراکتورسازي معتقد است اين تيم از لحاظ بازيکن تفاوت‌هاي زيادي با العين امارات دارد اما مي‌گويد تمام تلاش‌شان را در بازي‌هاي آينده انجام خواهد داد.

توني اوليويرا پس از تساوي تراکتورسازي برابر العين امارات، گفت: ما بازي را خوب شروع کرديم و در نيمه اول توانستيم چند موقعيت خطرناک روي دروازه العين ايجاد کنيم. در نيمه اول بازي آنها نتوانستند فرصت روي دروازه ما خلق کنند و به نظر من نيمه اول بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم.

وي افزود: ما از سمت چپ و همين طور سانتر از جناحين براي گل زدن برنامه داشتيم اما در نيمه دوم بازي در 20 دقيقه ابتدايي العين ما را زير فشار قرار داد و توانست دو گل را به ثمر برساند اما در اواخر نيمه دوم باز هم بازي را در اختيار گرفتيم و توانستيم گل مساوي را بزنيم و چند فرصت روي دروازه العين خلق کنيم.

وي در مورد تيم العين امارات نيز اظهار کرد: در نظر داشته باشيد ما در تعطيلات نوروز چهار روز تمرين نکرديم اما العين امارات در تمام اين روزها تمرينات خود را پيگيري کرد. البته نبايد فراموش کنيم العين از 9 بازيکن خارجي استفاده مي‌کند. عمر عبدل رحمان و برادرش يمني هستند و شما ديديد که بازي زيبايي را به نمايش گذاشتند. همين طور آنها از حضور آساموا ژيان بهره مي‌برند.

وي همچنين در مورد عملکرد تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: نبايد از تيم ما انتظارات زيادي داشت. تيم هايي که در ليگ قهرمانان آسيا حاضر هستند از بازيکنان سطح اول خارجي استفاده مي کنند. ابتدا بايد تفاوت‌ها را بدانيد بعد در مورد عملکرد ما قضاوت کنيد. سال بعد نيز تراکتورسازي در ليگ قهرمانان حضور دارد اما قرار باشد بازيکن جديدي به تيم اضافه نکنيم باز هم نمي‌توانيم توقع نتايج خوب را داشته باشيم اما مي خواهم بگويم ما تا آخرين بازي مبارزه خواهيم کرد و براي کسب بهترين نتايج تمام تلاش‌مان را انجام مي دهيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/12 22:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن