تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 640 خدمات امدادخودرويي به مسافران نوروزي استان هاي برف گير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۱۷ق.ظ)
در بامداد 11 فروردين صورت گرفت بيش از 640 خدمات امدادخودرويي به مسافران نوروزي استان هاي برف گير مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني گفت: به دنبال کاهش دماي هوا در 10 استان کشور و بارش برف در جاده ها، 642 مورد خدمات امدادي از سوي امدادخودرو کانون جهانگردي و اتومبيلراني به مسافران نوروزي در راه مانده ارائه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالقاسم ايرجي، با اعلام اين خبر افزود: در بامداد 11 فروردين استان هاي اردبيل، آذربايجان هاي شرقي و غربي، گيلان، مازندران، اسفهان، چهار محال و بختياري، کهگيلويه و بوير احمد، البرز، خراسن رضوي و تهران درگير برف و باران شدند.
وي ادامه داد: در اين شب از مجموع 642 سرويس امدادي که از سوي سامانه 09669 اعلام شد که 210 سرويس در تهران، 67 سرويس در اردبيل، 47 سرويس در خراسان رضوي 59 سرويس در البرز، 58 سرويس در گيلان ، 57 سرويس در اصفهان ، 53 سرويس در مازندران ، 43 سرويس در آذربايجان شرقي ، 25 سرويس در، آذربايجان غربي ، 12 سرويس در کهگيلويه و بويراحمد و 11 سرويس در چهار محال و بختياري دريافت کردند.
ايرجي درباره موضوعات اين سرويس هاي امدادي نيز بيان کرد: نجات از برف، سوخت رساني، حمل و تعمير خودرو و خدمات تعميرگاهي از جمله سرويس هاي ارائه شده در اين شب سرد و برفي بوده است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن