تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری اسلامی آری، حکومت استبدادی خیر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمهوری اسلامی آری، حکومت استبدادی خیر خمین - ایرنا - بعد از گذشت 35 سال از آری بزرگ ملت فهیم ایران بار رای قاطع، طومار دو هزار و500 ساله شاهنشاهی در کشور برچیده و حکومت جمهوری اسلامی از ثمره خون شهیدان پابرجا شد.


به گزارش ایرنا، روز دوازدهم فروردین، سالروز رسمیت یافتن حکومت مستضعفین برمستکبرین در ایران است،در این روز مردم حماسه ای دیگر خلق و برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی افزودند.
امام راحل عزیز، یوم الله 12 فروردین را از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی دانست و گفت: ˈملت ما باید این روز را عید بگیرد و زنده نگه دارد، روزی که کنگره های قصر دو هزارو 500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربستˈ.
ملت غیور ایران با حمایت خداوند منان موفق شد، دست توطئه گران را از میراث این کشور برچیند و با حضور در پای صندوق های رای به حاکمیت اسلامی با عنوان ˈجمهوری اسلامیˈ رای قاطعانه ای بدهند.
با برقراری جمهوری اسلامی، در رفراندمی بی سابقه شرق و غرب عالم متحیر ماندند و رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن کردند.
رشد سیاسی و اجتماعی ملت ایران در دوران مبارزه با حکومت ستم شاهی زمینه انتخاب برتر ورای به نظام جمهوری را فراهم کرد و زمینه حکومت عدل الهی در سرزمین ایران اسلامی فراهم شد.
این عید بزرگ بر ملت ایران مبارک باد و همه اقوام و طوایف ،ترک ، فارس و بلوچ در ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای حکومتی را برگزیدند که سالها به خاطر استقرار آن خونها دادند و آرزوی بزرگان و ائمه مطهر بود.
مبارک باد بر ملت ایران، روزی که طاغوت دفن شد وظالمان در گورستان تاریخ به فراموشی سپرده شدند و دست چپاولگران از میراث گرانبهای ملت نجات یافت.
در دوازده فروردین، پرچم نصر الهی بر ایران اسلامی سایه افکند و با وحدت کلمه و اعتصام به ˈحبل اللهˈ توطئه دشمنان درهم پیچید و جنود شیطان سیلی محکمی از ملت درایت نمدار ایران اسلامی دریافت کردند.12 فروردین تلفیقی از حاکمیت اسلامی و جمهوری برای پایه گذاری حکومت عدال الهی است و به عنوان عید اسلامی ملی لقب یافته است.
ملت فهیم ایران، طی سالهای استبدادی نیرنگ دشمنان را با خون سرخ شهیدانش هویدا و ننگ حکومت استبدادی را با قیام ، مسلح به بانگ الله اکبر آشکار کرد و در نهایت در رافاندم 12 فروردین 1358 تاریخ ایران را دگرگون ساخت.
این روز حماسی ، تجلی مشارکت سیاسی مردم در استقرار نظام جمهوری اسلامی است که با خون بهای شهدای عزیز از پانزدهم خرداد 42 تا شهدای 17 شهریور 57 به بار نشست و پرچم حکومت عدل اسلامی و وعده خداوند متعال در نصرت مظلومان و ستمدیدگان و سرنگونی جباران و مستبدان برقرار شد.
یوم الله 12 فروردین، تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیۀ استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است که با رای اکثریت قاطع مردم (2/98 درصد) در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت. ک/4
2482/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن