تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مويس: انگيزه‌هاي 2 تيم يکسان است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مويس: انگيزه‌هاي 2 تيم يکسان است
سرمربي منچستريونايتد پيش از ديدار رفت با بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا تاکيد کرد با توجه به يکسان بودن انگيزه‌هاي 2 تيم دوست دارد تيمش برنده اين پيکار باشد.

منچستريونايتد در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان بايرن مونيخ خواهد بود.

به نقل از فارس، يونايتدها در اين فصل شرايط خوبي ندارند. عدم ثبات در نتيجه‌گيري آنها را در رده هفتم جدول رده بندي ليگ برتر انگليس قرار داده و احتمال عدم حضور در ديدارهاي اروپايي در فصل آينده را نيز بالا برده است.

ديويد مويس در مورد رويارويي با بايرن مونيخ گفت: در دوره کوتاهي که در منچستريونايتد حضور دارم، تجربه خوبي در ليگ قهرمانان اروپا کسب کردم. اکنون بايد يک ديدار سخت مقابل بايرن مونيخ داشته باشم. به نظر من فشار روي هر دو تيم وجود دارد زيرا همان‌قدر که ما مي‌خواهيم بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم آنها نيز به همان اندازه خواهان رسيدن به برد هستند. اين بدان معنا است که انگيز‌ه‌هاي دو تيم يکسان است. ما با دانستن اينکه يکي از تيم‌هاي خوب حاضر در اين مرحله هستيم با به اين ديدار مي‌گذاريم. بايد اين موضوع را بيش از پيش به نمايش بگذاريم. همه بازيکنانم را باور دارم و مي‌دانم که مي‌توانيم اين کار را انجام دهيم.

مويس در ادامه عنوان کرد: احساس مي‌کنم که همه شاگردانم مي‌خواهند فوتبال خوبي را به نمايش بگذارند. در تمرين‌ها روحيه و رفتار آنها چنين چيزي را نشان مي‌داد. همه آنها مي‌خواستند در يک ديدار بزرگ به ميدان بروند. اکنون يک ديدار بزرگ پيش رو داريم. روشن است که در دو ديدار رفت و برگشت بايد خيلي خوب باشيم. ديدار برگشت در آلمان اهميت بالايي دارد. براي رسيدن به مرحله بعد بايد در ديدار رفت که در خانه خودي برگزار مي‌شود حواسمان را جمع کنيم. بدون شک دوست داريم با پيروزي در ديدار رفت به استقبال ديدار برگشت در آلمان برويم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/12 10:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن