تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییرات شدید جوی زندگی بشر را تهدید می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تغییرات شدید جوی زندگی بشر را تهدید می‌کند
در تازه‌ترین گزارش سازمان ملل هشدار داده شده است تغییرات شدید جوی زندگی بشر را از نظر تامین غذا، بهداشت، زیر آب رفتن خشکی‌ها و امنیت تهدید می‌کند.
آفتاب: طبق این گزارش آثار فعالیت‌های انسانی و گرم شدن هوای کره زمین فشار بیش از حدی را بر سیستم‌های طبیعی وارد کرده که زندگی بشر را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.


در این گزارش آمده است ابعاد فزاینده گرم شدن جو زمین احتمال تغییرات شدید، فراگیر و غیر قابل برگشت اقلیمی را افزایش داده و اجتناب ناپذیر است.


گزارش سازمان ملل همچنین تاکید می‌کند در دهه های اخیر سیستم های طبیعی و انسانی در تمام قاره‌ها و اقیانوس‌ها تحت تاثیر تغییرات جوی مختلف قرار گرفته است.


طبق این گزارش تغییرات جوی می تواند منابع آب آشامیدنی را تهدید ‌کند. علاوه بر این،‌ با بالا آمدن آب دریاها، زمین های وسیعی زیر آب خواهند رفت، آب اقیانوس‌ها اسیدی شده و گونه‌های جانوری و گیاهی در معرض نابودی قرار می‌گیرند.


به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی،‌ همچنین بعد از سال ۲۰۵۰ میلادی این تغییرات شدیدتر شده و با افزایش جمعیت زمین در آن زمان نیاز به مواد غذایی بیشتر می شود.






تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن