تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815266880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جودوکار لبنانی از مسابقات جایزه بزرگ ترکیه انصراف داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در اعتراض به حضور ورزشکار صهیونیست جودوکار لبنانی از مسابقات جایزه بزرگ ترکیه انصراف داد بیروت - ایرنا - فدراسیون ورزش های رزمی لبنان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که « ناصیف الیاس» جودوکار لبنانی از مسابقات جایزه بزرگ ترکیه در اعتراض به حضور ورزشکاری صهیونیست انصراف داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این اطلاعیه آمده است که ناصیف بعداز قرعه کشی و قرار گرفتن نام ورزشکار صهیونیست در گروه او ، این تصمیم خود را اعلام کرد.
فدارسیون ورزش های رزمی لبنان، اقدام ناصیف الیاس را یک « واجب ملی » توصیف وتاکید کرده است که به هیچ عنوان نمی توانستیم مسابقه با یک صهیونیست را بپذیریم.
دراطلاعیه این فدراسیون که پایگاه اطلاع رسانی النهار آن را منتشر کرده، خاطرنشان شده است که اقدام ناصیف الیاس در انصراف از مسابقه با یک صهیونیست مورد درخواست و تایید همه ملت لبنان و بیانگر یک اعتقاد راسخ است که تحت هیچ شرایط زمانی و مکانی نمی توان آن را با گزینه دیگری جابجا کرد.
این مسابقات که در استانبول ترکیه برگزار شد، امتیازات حاصله از آن برای رفتن ورزشکاران به مسابقات المپیک برزیل حیاتی محسوب می شود.
فدراسیون ورزش های رزمی لبنان تاکید کرد که ناصیف الیاس از نامزدهای اصلی کسب مدال های طلا و یا نقره وزن 81 کیلوگرم بود بویژه اینکه بتازگی در مسابقات جام کشورهای فرانسه زبان ( فرانکوفونی) در نیس فرانسه موفق به کسب مدال طلا شده بود.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن