تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تونی: کیفیت پایین تیمهای ایرانی دلیل اصلی کاهش سهمیه در لیگ آسیا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تونی: کیفیت پایین تیمهای ایرانی دلیل اصلی کاهش سهمیه در لیگ آسیا است تبریز - ایرنا - سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کیفیت پایین تیمهای ایرانی دلیل اصلی کاهش سهمیه این کشور در لیگ قهرمانان آسیا است.


ˈتونی اولیویراˈ روز دوشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با العین امارات دلیل اصلی کیفیت پایین تیمهای ایرانی را استفاده نکردن از بازیکنان خارجی با کیفیت بالا عنوان و اظهارکرد: به عنوان مثال می توان به تیم تراکتورسازی اشاره کرد که در لیگ قهرمانان آسیا تنها تیمی است که هیچ بازیکن خارجی ندارد.
وی تفاوت اصلی و مهم تراکتورسازی با تیم هایی همچون العین و لخویا را در وجود بازیکنان خارجی تاثیرگذار دانست و افزود: بر همین اساس این دو تیم اماراتی و قطری جزو شانس های اول صعود به شمار می روند، چون سطح بازی آنها فقط به دلیل استفاده از نفرات خارجی بالاتر از دو تیم دیگر گروه سی است.
تونی درباره بازی فردا مقابل العین، گفت: بدون تردید این بازی برای هر دو تیم سخت و سنگین است چون برنده شدن در این بازی صعود هر یک از دو تیم به مرحله بعدی رقابت ها را تا حد زیادی تضمین می کند.
وی هدف اصلی تراکتورسازی در مقابل العین را کسب پیروزی و هر سه امتیاز بازی عنوان کرد و افزود: ما با حمایت هواداران متعصب و علاقمند خود فقط به پیروزی فکر می کنیم و برای رسیدن به این مهم حاضریم خودمان را بکشیم.
تونی با اشاره به وضعیت آب و هوایی تبریز و بارش برف، یادآوری کرد: تیمی که می خواهد پیروز میدان شود باید تحت هر شرایطی خود را آماده نبرد کند و در این میان برای بازیکنان تراکتورسازی شرایط آب و هوایی زیاد مهم نیست چون هدف ما صعود به دور بعدی رقابت هاست.
وی ادامه داد: بعد از بازی رفت مقابل العین تا حد زیادی نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کرده ایم و با توجه به انگیزه بالای بازیکنان ما انتظار دارم بازی زیبا و همراه با نتیجه برد فردا رقم بخورد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از هواداران این تیم درخواست کرد در بازی فردا /سه شنبه/ به رغم شرایط آب و هوایی نامساعد در ورزشگاه حاضر شده و تا دقایق پایانی تیم خود را حمایت کنند.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و العین امارات فردا / سه شنبه / ساعت 19 در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.
7236/587**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن