تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819922785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی العین: برای برد تراکتورسازی به تبریز آمده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی العین: برای برد تراکتورسازی به تبریز آمده ایم تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: برای برد و کسب هر سه امتیاز بازی مقابل تراکتورسازی به تبریز آمده ایم.


زلاتکو دالیچ روز دوشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتورسازی، افزود: با توجه به بازی رفت دو تیم به خوبی نسبت به نقاط ضعف و قوت حریف آشنایی داریم و تلاش خواهیم کرد با پیروزی در این دیدار مهم و سخت مسیر صعود خود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا را هموارتر کنیم.
وی گفت: ما به خوبی می دانیم که علی کریمی به عنوان یک بازیکن محوری و تاثیرگذار لیدر اصلی تراکتورسازی است و این تیم از یک مربی کاربلد و پرسابقه بهره مند است که باید با کنترل میانه میدان نبض بازی را در اختیار بگیریم تا به اهداف خود دست یابیم.
دالیچ پاس کاری حرفه ای و مدرن را از جمله مزیت ها و نقاط قوت تراکتورسازی دانست و اظهار کرد: باید با تاکتیک های مختلف جلوی پاس کاری های منظم حریف را بگیریم.
وی شرایط آب و هوایی سرد و برفی تبریز را از جمله چالش های مهم تیم خود برای بازی مقابل تراکتورسازی بیان کرد و افزود: این شرایط کار ما را که از یک کشور گرمسیری به تبریز آمده ایم، بسیار سخت و دشوار می کند.
دالیچ گفت: با تمام این تفاسیر هیچ دلیلی ندارد که ما نتیجه بازی فردا را واگذار کنیم و چون هدف ما صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیاست و باید به هر طریق ممکن امتیازات لازم را از بازی مقابل تراکتورسازی بگیریم.
وی به شهرت تراکتورسازی با هواداران بیشمارش اشاره کرد و افزود: حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه برای لذت بخش شدن فوتبال بسیار مهم است اما ما باید این مسایل حاشیه ای را که وارد زمین مسابقه شدیم رها کرده و فقط به ارایه بازی خود و سیستم های تعریف شده باشیم.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و العین امارات ساعت 19 فردا /سه شنبه/ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.
7236/587**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن