تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814695541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اجراي نمايش‌هاي فاخر در سطح شهر مشهد از 12 فروردين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۲۶ب.ظ)
آغاز اجراي نمايش‌هاي فاخر در سطح شهر مشهد از 12 فروردين 120 نمايش بچه‌هاي مسجد در 19 مسجد سطح شهر بعد از نمازهاي يوميه ظهر و شب اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري مشهد از اجراي نمايش‌هاي فاخر در سطح شهر از 12 فرودين ماه خبر داد.
حسين شادکام در برنامه تلويزيوني" بهار همدلي" بيان کرد: اين نمايش‌هاي فاخر از 12 فروردين ماه به مدت پنج شب بعد از نماز مغرب و عشا در سطح شهر اجرا خواهد شد که داراي بار معنوي و هنري است.
وي افزود: همچنين 120 نمايش بچه‌هاي مسجد در 19 مسجد سطح شهر بعد از نمازهاي يوميه ظهر و شب اجرا خواهد شد.
شادکام ادامه داد: توزيع کتابچه‌هاي فرهنگي به کاروان‌ها و گروه‌هاي اردويي، طراحي و نصب 45 پوستر در سطح شهر و ارائه خدمات در شش فرهنگسراي مشهد از ديگر اقدامات معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري مشهد در ايام نوروز است.
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري مشهد با اشاره به اينکه بخش فرهنگي فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در ايام نوروز عهده‌دار است، تصريح کرد: فضاآرايي شهر براي حفظ زيبايي و شادابي شهر، ايجاد پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني در قالب‌هاي مختلف، فعاليت‌هاي فرهنگي و اسکان موقت زائران چهار محور حوزه فرهنگي شهرداري مشهد در ايام نوروز است.
شادکام اظهار کرد: اسکان موقت زائران به اين منظور انجام مي‌شود تا زائر در سطح شهر از فضاي عمومي براي اسکان استفاده نکنند.
وي با بيان اينکه زماني که زائر به شهر مشهد مي‌آيد، آماده پذيرش خدمات زيادي در سطح شهر است، گفت: اگر دغدغه‌هاي مسافر در حوزه‌هاي مختلف چون اسکان، اطلاع‌يابي، حمل و نقل و... کاهش يابد، آن وقت اين شهر ميزبان خوبي براي زائران خواهد بود.
شادکام تصريح کرد: از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي در ايام نوروز توزيع لوح فشرده‌اي را در مبادي ورودي استان به خصوص شهرهاي قوچان و سبزوار به زائران است که اين لوح فشرده حاوي خدمات اطلاع رساني، حمل و نقل و خدماتي مي‌باشد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: تلفن ملي 096308 با شش اپراتور به فعاليت مي‌پردازد و اطلاعات را دريافت مي‌کند و هم چنين زائران مي‌توانند نرم افزار موبايل مشهد را به صورت بلوتوثي از ايستگاه‌هاي زائر در مبادي ورودي سطح شهر دريافت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن