تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان به مرز 1.5 میلیون نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان تقی زاده خبر داد:
تعداد مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان به مرز 1.5 میلیون نفر رسید
اهواز ـ خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: آمار مهمانان پذیرش شده در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خوزستان به مرز 1.5 میلیون نفر رسید.



محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در استان خوزستان یک هزار و 136 مدرسه در قالب 10 هزار و 531 کلاس درس و 13 خانه معلم به منظور اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است که تا امروز یک میلیون میلیون و 477 هزار 644 نفر روز پذیرش داشته ایم.

وی افزود: از تعداد کلاس های مذکور 350 کلاس ویژه، دو هزار و 150 کلاس درجه الف، چهار هزار و 30 کلاس درجه ب و چهار هزار کلاس درس درجه ج مشخص شده اند.

تقی زاده ادامه داد: تعرفه فرهنگیان و خانواده درجه اول شاغل و بازنشسته برای کلاس های ویژه 18 هزار تومان، کلاس های درجه الف 14 هزار تومان، کلاس های درجه ب 10 هزار تومان، کلاس های درجه ج هشت هزار تومان تومان و برپایی چادر در محل 4چهار هزار تومان است و برای کارکنان دولت (لشکری و کشوری) نیز به ترتیب 28 هزار تومان برای کلاس های ویژه، 25 هزار تومان کلاس درجه الف، 18 هزار تومان کلاس درجه ب، 14 هزار تومان کلاس درجه ج و شش هزار تومان نیز هزینه برپایی چادر در محل تعیین شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان یادآور شد: تعرفه شاغلان آزاد برای کلاس های ویژه 40 هزار تومان، کلاس درجه الف 32 هزار تومان، کلاس درجه ب 27 هزار تومان، کلاس درجه ج 22 هزار تومان و برپایی چادر در محل نیز هشت هزار تومان تعیین شد.

وی تصریح کرد: در اکثر مناطق و نواحی آموزشگاه هایی برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی که اواخر شب به ستاد مراجعه می کنند در نزدیک ترین محل به ستاد برای اسکان موقت مهمانان پیش بینی شده است و توزیع غذا با قیمت مناسب، توزیع رایگان مهر و جانماز، راه اندازی پارک کودک، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان نیز در ستادهای اسکان انجام شده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه سه میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات جدید به مدارس مجری طرح اسکان اختصاص یافت گفت: دو هزار و 900 نفر در 39 پایگاه و یک ستاد مرکزی اسکان آموزش و پرورش در حال فعالیت هستند.





 


۱۳۹۳/۱/۱۱ - ۱۳:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن