تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطح جاده‌های مواصلاتی استان زنجان لغزنده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سرهنگ شیر محمدی:
سطح جاده‌های مواصلاتی استان زنجان لغزنده است
زنجان - خبرگزاری مهر: جانشین پلیس راه استان زنجان، با اشاره به بارش برف و کولاک در جاده‌های زنجان گفت: سطح همه جاده های زنجان یخ زده است.



سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر،افزود: به علت بارش برف و کولاک، تردد در گردنه ها خیلی سخت است و تردد در این مسیر ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اظهار داشت : در حال حاضر بارش بارف و کولاک در محورهای زنجان به بیجار ، زنجان به قزوین ، زنجان به دندی  و تهم به چورزق حاکم است و تردد در این محورها به علت لغزنده بوده سطح جاده ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.  جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: تردد در کلیه محورهای استان به علت بارش برف و کولاک با زنجیر چرخ امکان پذیر است. سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: دیروز با وجود کولاک و بارش شدید برف متاسفانه 500 راننده در گردنه تهم  به چورزق گیر کرده بودند و هیچ گونه تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ نداشتند و با لباس گرم وارد جاده شده بودند. وی، در ادامه افزود: 95 درصد این رانندگان خودروخود را به زنجیر چرخ مجهز نکرده بودند و بدون اطلاع از وضعیت راهها اقدام به مسافرت کرده بودند. جانشین پلیس راه استان زنجان ، همچنین از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور زنجان به بیجار خبر دادو یاد آورشد: متاسفانه در این تصادف راننده تراکتور به علت واژگونی جان خود را از دست داد. سرهنگ شیر محمدی گفت: پلیس راه در راستای برقراری امنیت جاده ها در فصل زمستان کنترل محسوس و نامحسوس خود از جاده ها را در دستور کاری خود دارد.

وی، از رانندگانی که در فصل زمستان اقدام به مسافرت می کنند خواست خودرو خود را به سیستم گرمایشی مجهز و قبل از حرکت خودرو را از لحظ فنی و ایمنی چک کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجان تصریح کرد : متاسفانه در فصل زمستان چون جاده ها لغزنده است رانندگان نمی توانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند بنابراین رانندگان از سرعت غیر مجاز خودداری و خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

سرهنگ شیر محمدی همچنین  گفت: رانندگان به برف پاک کن خودرو خود بسیار توجه کنند چرا که عدم وجود برف پاک کن مانع دید راننده می شود.

وی، به عامل تصادفات در زمان بارش در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: در زمان بارش 70 درصد از عامل تصادفات سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز است که در این راستا رانندگان مد نظر قرار دهند در این فصل حساس این سه عامل خطر ساز را در رانندگی خود لحاظ کنند.


۱۳۹۳/۱/۱۱ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن