تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802547481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي اولين بار دوست دارم استقلال برنده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: براي اولين بار دوست دارم استقلال برنده شود
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شايد براي اولين بار در زندگي ورزشي‌ام دوست داشته باشم تيم استقلال برنده ميدان را ترک کند.

محسن بنگر در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس درباره برتري سرخپوشان مقابل داماش گفت: بازي بسيار سخت و سرنوشت سازي داشتيم که شکر خدا توانستيم با کسب سه امتياز از شانس بالايي براي قهرماني برخوردار باشيم. در اين بازي ما پس از به ثمر رساندن گل سعي در حفظ نتيجه داشتيم و طبيعي بود که تيم داماش در بازي خانگي و با حمايت تماشاگرانش براي جبران نتيجه و فرار از خط سقوط به دسته پايين تر تلاش مضاعفي داشته و حملاتي را تدارک ببيند.

بنگر با اشاره به برگزاري بازي در زمين چمن مصنوعي گفت: برپايي اردوي مازندران و برگزاري تمرينات و دو بازي دوستانه در زمين چمن مصنوعي و همچنين برگزاري يک جلسه تمرين در زمين چمن مصنوعي کمپ تيم هاي ملي در تعطيلات نوروز بسيار به ما کمک کرد تا در بازي مقابل داماش که در چمن مصنوعي برگزار مي شد از آمادگي بهتري برخوردار باشيم. به اعتقاد بنده کادرفني برنامه ريزي حساب شده اي در تعطيلات ليگ برتر داشت و ما چشم بسته به رشت نرفتيم و ماحصل اين برنامه ريزي و تلاش بچه ها کسب سه امتياز ارزشمند بود که پرسپوليس را در کورس قهرماني نگه داشت.

بنگر درباره بازي پرسپوليس و راه آهن گفت: اين بازي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و براي ما حياتي و سرنوشت ساز است. ما از حمايت هاي همه جانبه هواداران در فصل جاري واقعاً ممنونيم. امسال مشکلات زيادي داشتيم و داريم و دلخوشي ما حمايت گسترده و همه جانبه هواداران در طول فصل جاري بود. آنها کمک زيادي به ما کردند تا بتوانيم به رغم مشکلات موجود از شانس قهرماني برخوردار باشيم.

وي ادامه داد: با اين وجود بايد بگويم حالا نوبت هواداران است که بار ديگر نشان دهند در روزهاي سخت حمايت همه جانبه و تاثيرگذاري از تيم محبوب خود خواهند داشت. به همين دليل چشم انتظار حضور يکصد هزار تماشاگر در بازي مقابل راه آهن هستيم. ما اميدواريم هواداران در اين بازي حضور پرشور و انبوهي در استاديوم آزادي داشته باشند. اين به ما نشان مي دهد که هواداران تا چه اندازه مشتاق قهرماني تيم محبوب خود هستند. ما روي حضور پرشمار هواداران پرسپوليس در اين بازي حساب کرده ايم و اطمينان دارم هواداران پرسپوليس با درک اين شرايط از جاي جاي ايران به تهران سفر خواهند کرد و از تيم محبوب خود در بازي مقابل راه آهن حمايت مي کنند تا پرسپوليس از شانس بيشتري براي قهرماني برخوردار باشد.

بنگر درباره اهميت بازي فولاد خوزستان و استقلال تهران براي پرسپوليس گفت: بدون ترديد اين بازي در قهرماني پرسپوليس سرنوشت ساز و تعيين کننده خواهد بود. ما با حمايت هواداران تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا در دو بازي آينده با کسب حداکثر امتيازات ميدان را ترک کنيم. با اين وجود بايد منتظر از دست دادن امتيازات از سوي رقيبان به ويژه تيم فولاد خوزستان باشيم. شايد براي اولين بار در زندگي ورزشي ام دوست داشته باشم تيم استقلال برنده ميدان را ترک کند. اين بازي براي تيم استقلال نيز بسيار تاثيرگذار خواهد بود چراکه آنها در صورت شکست يا تساوي مقابل فولاد شانس قهرماني را از دست خواهند داد و براي کسب سهميه آسيا هم که شده بايد با برتري و کسب سه امتياز به تهران برگردند.

بنگر تاکيد کرد: اميدوارم که نتيجه اين بازي به نفع تيم پرسپوليس تمام شود. با اين وجود ما نبايد غفلت کنيم و بايد در دو بازي آتي با دست پر ميدان را ترک کنيم. به همين دليل است که مي گويم ميزان حضور هواداران در بازي هاي آينده به ويژه بازي خانگي مقابل راه آهن از اهميت بالايي برخوردار است و به ما نشان مي دهد که هواداران تا چه اندازه مشتاق قهرماني تيم خود هستند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/10 16:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن