تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814745684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیست های اسکی سراسر کشور پنج شنبه 14 فروردین تعطیل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیست های اسکی سراسر کشور پنج شنبه 14 فروردین تعطیل است تهران - ایرنا - پیست های اسکی سراسر کشور روز پنجشنبه 14 فروردین ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعطیل است.


به گزارش ایرنا از فدراسیون اسکی، همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچون سال های گذشته پیست های اسکی سراسر کشور در این روز تعطیل است.
همچنین در خبر دیگری از این فدراسیون، بهره برداری از پیست اسکی دربندسر با تله کابین جدید آغاز شد.
نماینده وزیر ورزش در توسعه ورزش های زمستانی گفت: با توجه به بارش برف و سردی هوا و راه اندازی پیست اسکی تله کابین دربندسر در این مجموعه و پیست های دیزین و توچال شاهد استقبال خوب ورزشکاران در ایام تعطیلات نوروزی از ورزش اسکی هستیم.
عیسی ساوه شمشکی افزود: با راه اندازی تله کابین جدید و مسیر اسکی با ارتفاع بالاتر در پیست اسکی بین المللی دربندسر استقبال خوبی از این پیست در ایام تعطیلات شده است .
وی که از مسیر جدید و خط تله کابین دربندسر بازدید کرد اظهار داشت: با افزایش تجهیزات و دستگاه های بالابر می توانیم شرایط اسکی در زمان بیشتر با کیفیت بالاتری را فراهم کنیم.
شمشکی استقبال اسکی بازان در پیست های اسکی بین المللی دیزین و توچال را هم در ایام تعطیلات چشمگیر دانست و گفت: با تلاش مدیران پیست های اسکی برای آماده سازی و نگهداری مطلوب برف زمان پرداختن به این رشته ورزشی در ایران افزایش یافته که نشان از توسعه آن در کشور دارد.

*پایان مسابقات لیگ اسنوبرد نونهالان و نوجوانان در دیزین
چهارمین دوره مسابقات لیگ اسنوبرد قهرمانی کشور گروه سنی نونهالان و نوجوانان، در پیست بین المللی دیزین برگزار شد.
این مسابقات که برای نخستین بار با برپائی اردوی مداوم از ابتدای فصل اسکی در دیزین با برگزاری مرحله چهارم به پایان رسید در 2 بخش نونهالان و نوجوانان اسکی بازان برتر معرفی شدند.
در بخش نونهالان ایلیا جانی اول شد، امیر مهدی سولقانی به مکان دوم رسید و حامد کلهر در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش نوجوانان امیر حسن سولقانی اول شد، سید امیر صید در جایگاه دوم قرار گرفت و رضا خورج در سکوی سوم ایستاد.
این دوره از رقابت ها با هدف شناسایی استعدادهای برتر اسکی رشته اسنوبرد برای پشتوانه سازی تیم های ملی برگزار شد.
در پایان مسابقات این فصل ایلیا جانی عنوان قهرمان قهرمانان را به خود گرفت و 4 نفر با ترکیب ایلیا جانی ، امیر مهدی سولقانی ، امیر حسن سولقانی و سید امیر صید به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

*قهرمان المپیک زمستانی عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کرد
رقابت های جام جهانی اسکی پرش در پلانیکای اسلوونی پیگیری شد و قهرمان المپیک زمستانی عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کرد.
نتایج رقابت در ماده پرش از سکوی 139 متر به شرح زیر است:
1- سه ورین فروند از آلمان 289.1 امتیاز
2- آندرس باردال از نروژ 288.8
3- پیتر پروچ از اسلوونی 287.3
در رده بندی کلی جام جهانی پرش پس از 28 مرحله از 29 ، کمیل استوخ از لهستان با 1370 امتیاز در صدر تثبیت شد و قهرمانی زود هنگام فصل را از آن خود کرد. سه ورین فروند از آلمان با 1223 امتیاز دوم و پیتر پروچ از اسلوونی با 1212 امتیاز سوم هستند.
ورزشی **1630**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن